וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתיכת קליק

לרה רוטר

24.2.2008 / 14:21

גיא כושי ויריב פיין התחילו לצלם ביחד אופנה ונהנים רצח. אין בעיות אגו ותמיד יש מי שיוציא את הילד של כושי מהגן


לפני חצי שנה שני צלמי האפנה יריב פיין (34) וגיא כושי(35) צילמו הפקה משותפת (ל"סגנון") ואהבו את זה. חודש וחצי אחר כך הם המשיכו לעבוד לבד ואז החליטו סופית על שיתוף פעולה קבוע בנימוק ש"גם ככה התייעצנו מלא אחד עם שני בשנים האחרונות". מהראיון איתם נראה שיש פה חתונה קתולית. עולמם הפנימי דומה, השפה שלהם זהה. הם מכירים מגיל 17 כששניהם גלשו גלים בחוף הילטון. בגיל 22 נפגשו שוב ומאז הם חברים טובים. לאורך כל הראיון הם מפרגנים בלי הפסקה אחד לשני ומדברים על הקשר הטוב בינהם. אם עברתם שבוע קשה של חשדנות ויאוש מהבריות הרעות והמציקות שמסביב, בואו לסטודיו של כושי ברחוב שוקן, ותתרעענו.

כושי, גרוש, אב ללוקה בן ה- 5 ופיין, רווק תל אביבי, גם מבלים יחד ונהנים מחברים משותפים. פיין מעיר את כושי ליום הצילומים בבוקר, אוסף לפעמים את לוקה מהגן והאידיליה חוגגת. “אני אפילו קצת נמשך אליו" מחייך כושי חיוך ענק. "ברור" עונה פיין רגוע "חייבת להיות מידה של משיכה אחד לשני כדי לשמר את הקשר". עם זאת אין לקהילה הגאה במה לשמוח כי אין פה הצטרפות של חברים חדשים. כושי מעדיף בחורות מעל גובה של 1.80 מ' "ברגע שאתה נוגע בגבוהות אין דרך חזרה" הוא אומר ופיין אוהב קטנות.

הז'אנר הצילומי שמעניין את שניהם ושבו הם חותרים להתמקצע הוא צילום סטילס בלוק קולנועי. "תאורת קולנוע זו העדיפות שלנו ואנחנו אוהבים בעיקר לצלם בחוץ ולהיעזר בדוגמניות שיש להן משהו מעבר ליופי. כאלה שיודעות להיכנס לדמויות ולשחק. הפריים שאנחנו רוצים לייצר הוא קולנועי, קליפי, כזה שיש מאחוריו איזה סיפור ולא פריים סטאטי עם דוגמנית קפואה”.

הם באים לעבודה כדי לעשות פאן. תמיד עם האסיסטנט דרור בן נפתלי, שתי מצלמות ואנרגיות טובות. “לקוחות שנותנים לנו יד חופשית לעשות מה שאנחנו רוצים, הכי כיף לנו לעבוד איתם" הם אומרים "הצילומים אז גם יוצאים הרבה יותר מעניינים. למשל, הצילומים שעשינו ל'Fishndag, לשוקי זיקרי, לרנואר, הצילומים שאנחנו עושים למגזין 'GO' ול'ליידי גלובס', הן העבודות הכי כייפיות שעשינו דווקא בגלל שיחסית נותנים לנו חופש ביטוי. אבל בהפקות מסחריות שיש בהן תכתיבים, אנחנו מצליחים להוציא תוצאות מעניינות דווקא בגלל שיתוף הפעולה בינינו כי מה שקורה זה שאחד מתביית על מה שצריך לעשות ואז השני מסתובב ורואה את הדברים מזוויות נוספות. ביום צילומים עמוס, שצריך לייצר בו הרבה אאוט פיטים וסטים, לפעמים אין זמן לבחון את כל הפרמטרים שיובילו לתוצאה הכי טובה ואז מפספסים הרבה דברים. כשיש עוד זוג עיניים על הסט, הסיכוי למצות את הסיטואציה גדל בהרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully