וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובל שיק

טלי שריזלי, ניו יורק

26.2.2008 / 6:20

"בלו אנד קרים" חנות אופנתית-אדג'ית ב- bowery, כרגע הרחוב הכי שיק במנהטן. כתבי וואלה! אופנה מדווחים מרחוק

היתה זו שעת יום מוקדמת יחסית של אמצע שבוע, קור של סוף דצמבר. עוד יום שהתחיל בשיטוט חסר תכלית, בסמטאות הפחות מוכרות של דאון טאון מנהטן. המצב האידיאלי לגילוי ממצאי אופנה חדשים ומרגשים. כשאתה מבלה את הלילה באיסט-ווילג', מומלץ להתחיל לצעוד מערבה, כדי למצוא תגליות. תחילה תכננתי שוב להגיע מערבה עד נוליטה, אבל אז מצאתי את עצמי מתעכבת מול חלון הראווה של חנות פינתית, ברחוב Bowery , החנות "Blue and Cream", שהציגה אוסף אקלקטי לגברים ולנשים.

הרשו לי להתעכב רגע על הרחוב הזה, ה-Bowery, שהפך למקום שכולם מדברים עליו כרגע, ולהיות הראשונה שמביאה את "בשורת ה-Bowery" לישראל. מדובר ברחוב עם חנויות לממכר צרכי עבודה או מטבחים תעשייתים, שהפך בשנתיים האחרונות לאזור הכי מפתיע באי, כשהוא משאיר מאחוריו את בשורת הווסט-וילג', צ'לסי, הסוהו, נוליטה, הלואר איסט סייד או האיסט-וילג'.

המאורע שאולי סימן בצורה מובהקת את עתידו של ה- Bowery, היה מעברו של ה- New Museum, למשכנו החדש ברחוב באוארי מס' 235. רבים לא הבינו את פשר המיקום החדש והמוזר הזה, אך כמובן שעם תחילת הבנייה, לא אחרו להגיע הארכיטקטים, כרישי הנדל"ן, וכמובן הבוטיקים, ביניהם הפנינה האמיתית - "Blue and Cream".

הסטייל של האמפטונס

הראשונה ברשת החנויות של "Blue and Cream" נוסדה בהאמפטונס, עיירת הנופש של הג'ט-סט הניו-יורקי. ג'פרי גולדשטיין, יחצ"ן מועדונים ידוע וחברתו חובבת האופנה קירה כהן, החליטו שילדי העשירים של של ההאמפטונס זקוקים לו הוא חנות שתמכור להם בגדי ראפרים נערצים.

שמה של החנות לקוח מהשיר "Glaciers of Ice" של הראפר Raekwon ממייסדי הוו-טנג קלן. בשיר הוא מספר כיצד הוא לקח זוג נעלי וולאביס של מותג נעלי הנוחות קלארקס וצבע אותם ב- "Blue & Cream" ובכך הפך אותן לראויות. החנות אגב לא מוכרת קלארקס.

כל זה קרה לפני 4 שנים. מאז סצינת הראפרים כבר קצת דעכה, אבל הסטייל של ההאמפטונס נשאר. הבוטיק הפך לרשת חנויות, שמחזיקות עשרות מותגים של בגדי מעצבים שונים, שהם הפרשנות האדג'ית לכל מה שאופנתי, עכשווי, טרנדי ויוקרתי. פה תוכלו למצוא את כל מה שמופיע במגזינים הנכונים, אבל בהגשה לא קונבנציונלית.

העריכה הסופית של קנייני הסטוק יוצאת מדויקת. בין השמות על התוויות ניתן למצוא את לורן מופט, את קו הגי'נסים המצוין של ראג אנד בון ואת הקווים הזולים יותר של מעצבים ידועים כמו מקס עזריה – Herve Leger, פיליפ לים וג'יל סטיוארט.

גרביונים מקסימים נוכחים בכל פינה בחנות, כמוהם גם משקפי שמש של ריי באן במיטב הצבעים וסנדלים מוצלחים של Tibi. אוסף הסניקרס המרשים שבחנות, כולל גם נייקי "Dunks" נדירות, שישמחו כל מעריץ. מגל אוחובסקי ועד טרטל מ"הפמלייה".

יותר מסיבות משופינג

הסתבר שעל כל פריט בחנות שמצא חן בעיני, היתה חתומה שרלוט רונסון, אחותה של ה-DJ, חביבת הסלבריטיז סמנת'ה רונסון. ההיכרות של רונסון עם עולם האופנה התחילה בתחילת שנות האלפיים, עם קולקציית טישירטים במראה וינטג' שעיצבה לה ולחבריה.

עם הזמן הרחיבה רונסון את הקו, פתחה חנות משלה ואפילו ייצאה ליפן. רונסון דוגלת בסממנים נשיים מובהקים כמו שמלות, וחולצות דקות מבדי שיפון ומשי שנשפכים על הגוף. לרוב עם הדפסים עכשווים, כמו לדוגמה שמלת טריקו כחולה עם הדפסים עדינים של עוגנים או חולצת שיפון ורודה, שיכולה לשמש גם כטוניקה מעל גרביונים.

אם אתם לא קופצים למנהטן בזמן הקרוב, מומלץ ביקור באתר של "Blue & Cream". הוא אמנם מאד בינוני, אבל נותן הצצה קטנה לקשת המעצבים שמאכלסים את החנויות ומוכיח בין היתר, כי הדבר שמתרחש בחנות יותר משופינג הוא מסיבות.

Blue & Cream
East 1st St. On the corner of Bowery, New York, NY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully