וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותח בבירה

27.2.2008 / 17:50

הברקות של יוזי' יאממוטו, ויויאן ווסטווד וברונו פטרס משבוע האופנה בפריס. וואלה! אופנה מתחממת לפני הטיסה בשנה הבאה

שבוע האופנה של פריס, שנפתח בשבת, חותם את סדרת התצוגות של ניו יורק לונדון ומילאנו, שהעסיקו את ברנז'ת האופנה העולמית בשבועות האחרונים. את תצוגות היום השני פתחו כמה תותחים כבדים כמו יוז'י ימאמוטו וויויאן ווסטוד וגם כמה כשרונות צעירים יחסית, שכבר הוכיחו עצמם בעבר כמבטיחים, ביניהם המעצב הבלגי ברונו פטרס.

המעצב היפני יוז'י ימאמוטו, העלה תצוגה מפתיעה, שהתבססה על בגדי קאנטרי בסגנון יפני. את התצוגה ליוותה מוזיקת גיטרה בסגנון קאנטרי, עליה היה אחראי לא פחות מאשר ימאמוטו עצמו, שפרט על הגיטרה מאחורי הקלעים. יאממוטו המשתכנז הציג לחורף הבא חצאיות שמתגלגלות במותניים, ז'קטים משולבי עור ופריטים שנשאו ציורים בעבודת יד של סוסים דוהרים.

במרכז הקולקציה של ויויאן ווסטווד עמדו ציורי ילדים, מה שהוביל לבגדים צבעוניים מתמיד. פניהן של הדוגמניות נצבעו באדום ובצהוב ווסטווד עצמה, שסרט על חייה עומד לפני הפקה, עלתה להודות לקהל בז'קט נפלא עם כתמי גואש חופשיים.

המעצב הבלגי הצעיר ברונו פטרס, הציג בגדים אנדרוגנים בקווים נקיים ומחוייטים, כמו למשל ז'קטים משוחררים בגווני קאמל, אבל מעל הכל בלטו חולצות עם צווארונים גבוהים ומפתיעים בסגנון המאה ה-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully