וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקת טרנד: מטפחת צוואר לגבר

לירוי שופן

28.2.2008 / 16:41

התחלת לשעמם את עצמך? המגזינים השווים בעולם מסמנים את מטפחת הצוואר לגבר. כן, זה בא טוב גם עם טריקו בדרך לים

טרנד הכאפיות, שמסיבות פוליטיות לא השתקע כהלכה בארץ (אבל כן בכל מקום אחר), עולה מדרגה. לפי כל הפקות האופנה במגזינים הנחשבים והקמפיינים של בתי האופנה הגדולים, כמו ג'יבנשי וגוצ'י, נראה כי על הגברים להכין צווארם למטפחת העונה. למתלבש הישראלי שלא אוהב סימני רכרוכיות, יהיה כנראה קשה להתרגל לרעיון, אבל אם התל אביביים הצעירים יתחילו עם זה, יש סיכוי שהטרנד יגלוש לפחות עד רעננה.

כשעושים את זה כמו שצריך, זה יכול להראות מעולה. מטפחות טובות, יש בחנות לבגדי יד שנייה "אשת חיל" ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב ולרוב בחנויות לבגדי יד שנייה, בכלל. אם יש לכם המון כסף, נמליץ לקנות מטפחת "הרמס" אורגינל.

המעוניין במראה מטופל, המריח מאהבה עצמית, ישלב מטפחת מסביב לצוואר עם חולצה דקיקה ומכופתרת, מכנסיים מחוייטים בגזרה רחבה, ונעליים חצאיות ואלגנטיות מעור הפוך. המראה המתקבל הוא מאוד דנדי, ובא טוב עם כוס אספרסו קטנה ואחר צהריים פנוי.

מטפחת על הצוואר תראה טוב גם בדרך לים, עם פריטים פשוטים מפשתן. מי שרוצה מראה יותר מרומז, יגלגל את המטפחת לכדי נחש ארוך וצר ויכרוך אותה סביב הצוואר. ואפשר גם פשוט לקשור מטפחת ברישול ולתת לה להתנפנף. אין ספק שזה יהיה קשה בהתחלה אבל תוכלו לדמיין שבסך הכל המטפחת היא בת הדודה העדינה של הצעיף. וצעיף זה גברי. בטח.

כד לראות את התמונות היפות במלואן ולדעת של מי הבגדים המצולמים, הקליקו עליהן פעמיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוצ'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully