וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקי בכיף שלו

לירוי שופן

3.3.2008 / 8:13

שילובים כמו טרנינג עם ז'קט, קפושונים אדג'ים ומעיל מגניב של דילרים. מותג דני פורץ, מגדיר יפה סטייל יומיומי לבחורים

הוא אמנם מטופטף לחנויות בדנמרק כבר יותר מ-12 שנים, ומייסד המותג חוגג העונה עשרים שנות עיסוק באופנה, אבל נדמה שאין זמן טוב יותר להכיר לעומק את מותג הגברים JUNK DE LUXE שחורך את אירופה ולאחרונה אפילו את ניו יורק. למה דווקא עכשיו? כי הקולקציה שהציג המותג לקיץ 2008 מספקת רגעי קז'ואל בהחלט מבריקים ומצליחה להחזיר את האמונה שאבדה, בלבוש יום יומי פשוט, מתוחכם ויצירתי.

הראש שמאחורי המותג הוא של תומאס גונדרוף שהתחיל לפני שני עשורים ביבוא של בגדי יד-שנייה לחנות שלו באארוס, תוך שהוא מעצב אותם מחדש ומוסיף להם דיטיילים ייחודיים. לאחר מספר שנים של הצלחה הוא החליט ב-1996 לייסד קו מקורי של המותג. האג'נדה היצירתית לא אבדה לרגע – והוכיחה שמי שמסוגל ליצור דבר חדש מן המוכן, יש לו מספיק כישרון כדי לתת זוויות ייחודיות ללבוש קלאסי ומוכר.

רוק מלוטש

המראה של גונדורף לקיץ 2008 הוא של ג'אנק עם אירוניה. מין מיקס של לבוש ילדותי סלאש רוקיסטי עם מחוייט. באופן עקרוני מקבלים על עצמם המעצבים של ג'אנק את הלכי הרוח והפריטים הנצחיים בארון הבגדים הגברי, אבל עושים אותם קצת אחרת. העונה למשל הם אימצו את הטרנד של פרופורציות משתנות- חלקים עליונים צרים עם מכנסיים רחבים ולהיפך וסוודרים דקיקים ונפולים עם מכנסי צ'ינו צבעוניים וצרי רגל.

לרוב הפריטים שלהם יש פרטים שהופכים את הבגד להרבה יותר חווייתי – כיס שמעוצב כמו חפתים של חולצה מכופתרת, הדפסים שונים בתוך חולצה ואפילו כיסים נסתרים. גם השילובים בצילומי הקולקציה, מגניבים, למשל מכנסי פוטר אפורים ונהדרים שהוצמדו לבלייזר שחור, הדוק ומחוייט. אחד הפריטים הטובים בקולקציה הוא ז'קט פוטבול אמריקאי עם משבצות בשחור לבן שנראה אדג'י לחלוטין ולא ניתן להתעלם גם ממעיל גשם עוצמתי בכחול, שקיבל פרשנות ספורטיבית על ידי הוספת לולאות וקפוצ'ון תואם.

שמחות באדום

בג'אנק לא מפחדים לעצב בצבע, ושוברים בכיף את המסורת הסקנדינבית של אופנה אורבנית עם טוטאל-לוק אדום או נגיעות של ירוק על אפור. כל הבליל הג'אנקי הזה מעוצב כמובן עם תשומת לב עד הפרט האחרון ובאיכות גימור טובה מאוד, שקצת מתרצת את המחירים הלא זולים של הקולקציה.

המותג נמכר בכל רחבי דנמרק, במדינות הסקנדיניבות והאירופאיות והגיע עד "סלפרידג'ס" ו"הארודס" בבריטניה, לכלבו "פרנטון" בפריז ולאחרונה גם ל"בלומינגדיילס" בניו יורק. בפעם הבאה שיוצא לכם לעזוב את הארץ, עזבו אתכם מרשתות המוניות וחפשו את ג'אנק. אמנם, כמו שצויין, הפריטים של המותג עולים קצת יותר, אבל אתם, האנשים שיודעים להעריך פריטים עם אופי, תקבלו את האפיון הדרוש לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully