וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוניקה קרוז אחות של, מגיעה לישראל

4.3.2008 / 19:34

מוניקה קרוז, אחותה הצעירה של פנלופה קרוז תנחת בישראל בשבוע הבא כדי להיות נוכחת בתצוגת האופנה לאביב קיץ 2008 של MANGO בישראל, שבה תושק המהדורה המוגבלת של בגדים שעיצבו האחיות קרוז ל-MANGO העולמית. קרוז, תהיה האורחת האישית של אריק בן זינו, מנכ"ל MANGO ישראל ותגיע עם מנהלת יחסי הציבור העולמית של MANGO.

קרוז, הבת האמצעית במשפחה (יש גם אח צעיר בשם אדוארד שהוא זמר) היא רקדנית פלמנקו מקצועית ושחקנית בתחילת דרכה. היא בוגרת האקדמיה המלכותית למחול במדריד, עיר הולדתה, רקדה בלהקת הפלמנקו של הרקדן JOAQUIN CORTES ושיחקה ב-2005 בסדרת טלויזיה ספרדית מצליחה.

במהלך הביקור בארץ תשתתף קרוז במסיבת קוקטייל בנוכחות סלבס שיחגגו עימה את יום הולדתה ה-31. ממשרד יחסי הציבור של MANGO נמסר גם שקרוז תפגש עם בכירים שונים בארץ.

מוניקה קרוז מככבת לצד אחותה פנלופה, זו העונה השנייה ברציפות בקטלוג ובקמפיין MANGO ברחבי העולם. הקולקציה הקיצית שעיצבו האחיות כוללת כ-40 פריטי לבוש ואביזרים, ונחלקת לסגנונות המשקפים היבטים שונים באישיותן: גישה אורבנית משעשת ורגועה וצד מתוחכם וזוהר יותר. לאחיות קרוז טעם דומה בבגדים והן נוהגות להחליף ביניהן פריטי לבוש.

"הקולקציה כוללת פריטים שעוצבו בהשראת הגרדרובה הפרטית שלנו" מוסרות השתיים "או בהשראת פריטים שראינו ואהבנו ברחובות ובשווקים. הכיוון הוא וינטאג'. שאבנו רעיונות מסרטים תקופתיים ומפריטים אשר השחקניות שאהבנו לבשו ברחוב, לא רק לעבודה או לפרמיירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully