וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבש עליכם

ינאי יחיאל ולרה רוטר

9.3.2008 / 7:17

ינאי יחיאל מצלם את ירדן סגל (וזה לא בקבוק יין). תיכוניסטית עם חלומות על מארק ג''יקובס ואהבה לשאנל. כרגיל - אין להחמיץ

ירדן סגל, בת 18, גרה ברמת השרון עם אמא, אחות ושתי החתולות ולומדת במגמת אמנות בתיכון אלון. בשעות אחר הצהריים היא עובדת בחנות בגדים ברמת השרון, אבל היא עסוקה בעיקר בהכנת תערוכת הגמר שלה, שמשלבת תצלומים וציורים בסגנון פופ ארט.

נושא התערוכה: אופנה כפי שהיא באה לכדי ביטוי בחיי הלילה. מוטיבים בולטים: צבעים זוהרים ופופיים. אנדי וורהול הוא השראה הגדולה שלה כשמדובר בציור. הצלמים שהיא אוהבת הם נאן גולדין, שמצלמת את שולי החברה, טרי ריצ'רדסון שמייצר שוטים מדהימים וסינדי שרמן, שעוסקת בעיקר בחקר דמויות.

איך היית מגדירה את סגנון החיים שלך?
"פעם הייתי אומרת מסיבתי מאד, כי הייתי סוג של פארטי אנימל, אבל היום אני משתדלת לשים את הדגש על הדברים שאני רוצה להשיג, ולפנות זמן כדי ליצור את מה שאני אוהבת".

דרגי את מידת המעורבות החברתית שלך בין 1 ל-10
"5. בקרוב, אני הולכת לעשות שירות לאומי ואני מקווה לעסוק בדברים שלא לכל אחד יוצא להגיע אליהם. אני לא מתחברת למסגרת הצבאית ואני מעדיפה לתרום לחברה הישראלית יותר בקטע סוציאלי ולאו דווקא בקטע של הביטחון. אכפת לי מאד ממה שקורה פה אבל בינתיים לא יצא לי לעשות פעולות למען זה. בגלל זה חשוב לי לעשות שירות לאומי" .

איך ואיפה נופשים כשאין כסף?
"בים".

וכשיש כסף, איפה מבלים?
"בחו"ל. החלום: ניו יורק, לוס אנג'לס ודרום אמריקה".

דברי קצת על בגדים. מה את אוהבת, איפה את קונה ובכמה.
"אני משתדלת להוציא כמה שפחות כסף על פריטי לבוש, כי כל חודש אני מחליפה את הסטייל שלי. יש לי הרבה בגדים מיד שנייה שאני אוספת מחנויות ומארונות של אחרים. אני מושפעת ממעצבים כמו שאנל שתמיד זה נמבר וואן בשבילי וגם מארק ג'ייקובס. הקיץ הזה, אהבתי את הקולקציה של "לואלה" ושל פיליפ לים. אני קונה בעיקר בסיילים או בחנויות לבגדי יד שנייה. אני גם אוהבת את השמלות של טופ שופ, ואמריקן אפרל חביבים עלי. זארה כמה שפחות".

איפה תהיי בעוד 5 שנים?
"ממש מקווה שבניו יורק. אני רוצה לעבוד אצל מארק ג'ייקובס ואם לא אצלו אז להשתלב איכשהוא בשבוע האפנה בניו יורק כאסיסטנטית או משהו כזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • צלם אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully