וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' ריצ'רדס ללואי ויטון

רוני מולה

10.3.2008 / 12:49

גיטריסט הרולינג סטונז בשירות מותג התיקים הנובורישי

קית' ריצ'רדס, הגיטריסט והמלחין האגדי ומייסד להקת האבנים המתגלגלות, נבחר כאישיות שתגלם את ערכי הליבה הגלובליים של לואי וויטון במסע הפרסום של בית האופנה, הקמפיין מציג מחדש את הנסיעה כערך יסודי ומפרש אותה כמסע אישי.

בתמונות הקמפיין החדש שצילמה אנני ליבוביץ', מצולם ריצ'רדס פורט על גיטרה שלו בחדר מלון כשברקע תיק גיטרה ענקי של ויטון. הכיתוב אומר בפשטות: "יש מסעות שאי אפשר לתאר במלים. ניו יורק. 3 בבוקר. בלוז בדו מז'ור."

אנטואן ארנו, מנהל התקשורת של לואי וויטון, אמר על הבחירה "את קית' ריצ'רדס אין צורך להציג. הוא איקונה בינלאומית ומקור השראה למיליוני בני אדם ואנו גאים שהוא נעתר לייצג את לואי וויטון בעקבות מיכאיל גורבצ'ב, קתרין דנב, סטפי גראף ואנדרה אגסי. זו הפעם הראשונה שקית' ריצ'רדס משתתף במסע פרסום כלשהו וקשה להעלות על הדעת המחשה יותר משכנעת של מסע אישי ורגשי."
כמו בגל הראשון של הקמפיין, לואי ויטון, המחויב לקידום האחריות הסביבתית ופיתוח בר קיימא, ממשיך לתרום לפרויקט האקלים שבראשו עומד חתן פרס נובל אל גור, הפעם מטעם קית' ריצ'רדס.
תמונתו של ריצ'רדס הינה הראשונה בסדרת דיוקנאות של אנשים חזקים כגון אנדריי אגאסי ומיכאל גורבצ'וב והיא תופיע במגזינים החשובים החל מאפריל 2008 כחלק ממסע הפרסום של לואי ויטון.

לואי ויטון, ה' באייר 32, כיכר המדינה, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully