וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת התמיכה הסודית

אדר ריכטר

9.3.2008 / 17:10

בגדי הים של אינטימה לקיץ הקרוב הם יפי תואר ואף ימנעו קפיצות דדיים במשחק מטקות סוער. הא לכם. הביטו בגלים!

צפוף בזירת ההיאבקות של חברות בגדי הים בארץ, בעיקר בין אלה שמתחרות על קו הביקיני של בנות 25 ומטה. המונוקיני של אפרודיטה נגד החוטיני של פלפל, החוטיני של 'בננה' מול הטנקיני של טורקיז. חברות הלנז'רי לצעירות, כבר הבינו מזמן שעמק הסיליקון של העיצוב נמצא בעיקר בבגדי הים ופחות בבייבי דול ושבקיץ הישראלים לובשים בגד ים יותר מכל פריט אחר.

השפע הזה הוליד את עניין המיקס אנד מאץ'. כל רוחצת ים בוגרת, בוודאי זוכרת את עצמה כמתבגרת, שנשרכת בשני אוטובוסים אל עבר קומפלקס חנויות בגדי הים, שמאחורי יד אליהו בתל אביב, רק כדי לנסות לצאת משם עם ביקיני משביע רצון. שם, בתוך תא המדידה מתווסף למלאכה המתשישה של המדידה, הניסיון לחמוק בערמומיות מעיניי המוכרות, כדי לארגן חלק תחתון במידה 38, עם חזייה במידה 42 או להיפך מבלי להיתפס בדרך לקופה.

אז נכון שאינטימה אמנם לא המציאו את המיקס אנד מאץ' הוותיק, אבל נראה שהקיץ הם השקיעו במיוחד בנשים צעירות, בעלות גוף משתנה.

הגזרות

מעונה לעונה גם נראה שאינטימה דוחקת את גוטקס כמולכת הבלתי מעורערת בגזרת בגדי ים לנשים בעלות פרונט נכבד. יש לחברה שפע פתרונות יצירתיים כדי לרסן חזה גדול. חזיית ביקיני בגזרת קולר, שפעם נחשבה לאסון לבעלות חזה גדול ולמתכון נפילה בטוח, היא עכשיו אפשרית תודות לעצם נסתרת שתומכת בחלקו התחתון של החזה ולשכבת בד דקה בצבע נייטרלי ההמוקמת מתחת לכתפיות ומעניקה לחזה יציבות. יש גם טוניקות חוף עם חזיות פנימיות.

הבדים

בגדי הים של אינטימה עשויים ממיקרופייבר או לייקרה, שני בדים שמתאימים לבנות בעלות אופי שונה. המיקרופייבר הוא בד יותר רך, עדין נעים וגמיש שמתאים יותר למבוגרות או לביישניות חוף. כי הוא לא נצמד. הלייקרה לעומתו הוא בד חזק, עבה יותר והרבה יותר צמוד, ומתאים לצעירות שמעוניינות להפגין ביטחון ליד שחקני כדור-עף חופים.

במיוחדים: בגדי ים מבד ריב – בד של גופיות סבא - שהוסיפו לו לורקס, ביקיני רקום במראה קרושה ממיקרופייבר ובגד ים משולשים שיכול להפוך לסטרפלס – למען שיזוף מדויק יותר.

הדוגמאות לא משאירות שום טרנד קיץ בחוץ: נקודות, פסים, סגנון סבטניז ואייטיז, פייזלי, פרחים וצבעי ניאון. הדגמים אמורים להיכנס אל החנויות בטפטופים במהלך הקיץ. הכמות לכל דגם היא מוגבלת.

מחירים

חלק תחתון: 99 ש'
חזיות: 139-159 ש'
בגד ים שלם: 279 ש'
טנקיני: 169-179 ש'
מונוקיני: 249 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully