וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן נאמנות

לרה רוטר

10.3.2008 / 7:39

לבושה בקומבניזון, לשיערה מסרקיות מקושטות, קרן וולף מכינה, בחדר משלה, תכשיטים ואביזרי אופנה סנטימנטליים לכל החיים

לפני כשנה פתחה מעצבת התכשיטים, קרן וולף (29), חדר עבודה ותצוגה בתוך הבית הראשון שנבנה בשכונת נווה צדק. שנים רבות לפניה, התגורר באותו הבית, זרח ברנט ז"ל, ממייסדי המושבה פתח תקווה. וולף, המהלכת בחדר התצוגה של תכשיטיה כדמות פיוטית משנות ה-20, ניראת תקופתית מאד על רקע התפאורה של התכשיטים העדנים שלה. נראה, שרק במקרה לא קוראים לה וירג'יניה.

וולף בילתה שנים לא מעטות כשחקנית. בגיל 14 היא כבר שיחקה בבית לסין, אח"כ גם ב"הבימה" ובסדרות טלוויזיה שונות. היא שיחקה בהצגות שונות, בינהן "החדר של ורוניקה" מאת המחזאי איירה לוין, שם גילמה את התפקיד הראשי במשך 4 שנים. מאז ומתמיד היתה בה כמיהה לוינטאג'. מילדות היא מעצבת לעצמה ולחברות, משדרגת פריטי לבוש ומייצרת אקססוריז.

גם כשעבדה כשחקנית, היא נמשכה בעיקר לחברתם של אנשי הסטיילינג והארט "הייתי מתלווה אליהם לכל הסיבובים והסידורים במחסני התלבושות והתפאורה. העולם הזה תמיד הקסים אותי, בעיקר הוינטאג' שהוא כמו שפת הילדות שלי". לפני כ-5 שנים היא החליטה להפוך את הכמיהה לעיסוק מרכזי. “בתיאטרון כרגע אני לא מופיעה יותר" היא אומרת ומבט אחד בה ובמוכרות שלה יכול בהחלט להסביר למה.

האישה והקומבניזון

ברגע שנכנסים לחלל התצוגה שלה, מקבלים משב רוח היסטורי. החנות שעברה שיפוץ מקיף שכולל את הזכוכיות המעטרות את הדלתות, את ריצוף הרצפה, את הסטנדים והשולחנות שעליהם מונחים התכשיטים, את פינת הקפה (שולחן עגול עם מפה, שעליו צנצנת עם עוגיות של אמא וקנקן תה וסביבו כיסאות מפורזלים, של פעם) ועוד.

“רציתי להגיע לניחוח תקופתי של שנות ה-20" היא מסבירה. וולף לבושה בקומבינזון כחול המעוטר בחגורת מותן עבה, לשיערה מסרקיות בעיצובה, והיא מקושטת כולה באביזריה, "יצרתי לי חלל שהוא אני. פתחתי לעצמי במה קטנה שתהווה תחליף למשחק. אני מגיעה בלבוש שאני אוהבת ואפילו עושה את התפאורה".

שחקניות של פעם כמו אודרי הופבורן וגרטה גרבו הן המוזות שלה. “ הדמויות האלה, נשים שהן רכות ונשיות אבל מצד שני יש בהן דרמטיות ועוצמה הן נקודת הפתיחה שלי , אחר כך באה השאלה מה הייתי רוצה שיהיה לי והאם הייתי קונה את זה, בגלל זה יש גם פריטים בחנות שמאוד קשה לי למכור אבל אני עובדת על זה".

כלות במחסור

היא משתמשת בעיקר בסגסוגת מתכות בציפוי זהב על שלושת גווניו, כבסיס שעליו משובצות פנינים טבעיות או צבעוניות ואבנים חצי יקרות כמו אמאטיסט, אקווה מרין, אוניקס וכיו'. טכניקות נוספות בהן היא עובדת הן הטבעה באמייל שנעשית בחום גבוה, ועבודה בתחרות וינטאג' שמהן היא יוצרת צווארונים. היא עובדת עם עורות ומייצרת תיקים המוטבעים בהם אלמנטים.

כל האלמנטים המעטרים את יצירותיה מעוצבים על ידה ומונפקים במיוחד בשבילה, למרות שהמתבונן יכול בקלות לטעות ולחשוב שמדובר כאן באלמנט וינטאג' מקורי. וזה כל הקסם.

את העסק שלה היא הרחיבה בהדרגה. לאחר שמכרה ביריד המעצבים בדיזנגוף סנטר, פתחה דוכן גם בנחלת בנימין. “בנחלה התוודעתי לקהל רחב יותר והבית שתיפקד אז גם כסטודיו החל להיות לי צר”. אחרי שהתחתנה ועמדה על מחסור בתחום האקססוריז לכלות שרוצות להראות קצת שונה, החליטה לפתח את השואו רום שלה שתיפקד בהתחלה כמקום לפגישות. אחרי כ- 4 חודשים ראתה שיש מספיק דרישה וביקוש, שהצדיקו הפיכה של הסטודיו לחנות.

יש אצלה מגוון רחב של אקססוריז, לא לכלות בלבד. למשל, סרטי שיער העשויים מקטיפה אלסטית של פעם שאליה מצורף אלמנט בגודל משתנה העשוי ממתכת ומצופה זהב; או מסרקיות בציפוי זהב שעליהן שזורים אלמנטים ואבני חן; סיכות שיער, קשתות משובצות באלמנטים ואבנים, שרשראות, טבעות, עגילים, חגורות עור, מתכת או סאטן, תיקים, כובעים , זרי כלה העשויים שזירה של חוטי זהב, אבנים ופנינים ועוד שלל אביזרים שהמאחד אותם הוא הסטייל שמזכיר את הארון של סבתא, במידה והיה לה טעם טוב.

"אני רוצה שהתכשיטים שלי יהיו כאלו שישרדו שנים, כאלו שממש אפשר להעביר בירושה מאם לבת. בגלל זה חשוב לי להקפיד על החומרים והאיכות ויש אצלי אחריות לכל תכשיט ותכשיט" וולף מבטיחה. בעתיד הקרוב היא מתכננת לעצב גם ליין של הלבשה תחתונה ובגדים עליונים.

כמה - איפה

מחירים לדוגמה: שרשראות: החל מ- 150 ¤ ועד 2200 ¤, עגילים: החל מ- 200 ¤ ועד 780 ¤, צמידים: החל מ- 200 ¤ ועד 1200 ¤, סרט קטיפה לשיער: החל מ- 280 ¤ ועד 350 ¤, תיקי עור: החל מ- 780 ¤ ועד 980 ¤, כתרים: החל מ- 300 ¤ ועד 680 ¤, מסרקיות: החל מ- 200 ¤ ועד 580 ¤, חגורות: החל מ- 120 ¤ ועד 480 ¤.

את עיצוביה של קרן וולף ניתן להשיג בסטודיו של המעצבת, שבזי 1 נווה צדק, ת"א. טל': 03-5161222 בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, בחנויות "רזילי" בקניון רמת אביב ובקניון שבעת הכוכבים וב"לילה מיסט”, בן יהודה 191, ת”א.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • קרן וולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully