וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה נכון - גיבור מס' 7

סאמי זיבק

12.3.2008 / 16:04

סאמי זיבק מבלה ערב של שיחות על ניטשה וכסף עם יוהן טרקה ומחליט, באופן בלתי נמנע, שמדובר בבחור נכון

יוהן טרקה 24 , לא מוגדר

רקע: יוהן יליד ארץ כנען ותושב העולם, התרוצץ עם ההורים שלו ממדינה למדינה במשך 24 השנים האחרונות והראשונות של חייו. בזמן האחרון השתקע במרכז תל אביב, מדגמן במשרה מלאה עד כמה שאפשר בעולם האופנה בארץ. ובין היתר הוא גם סטודנט לסוציולוגיה באוניברסיטת תל אביב.

"אנשים חושבים כל הזמן שאני מורד, וזה רק בגלל שאני חושב.."

עם יוהן בחרתי לעשות משהו שונה, או שבעצם לא הייתה אפשרות אחרת- איך שניפגשנו אצלו בדירה, עם הדלתות וג'ימי הנדריקס ברקע, התחילו ההגיגים לעלות לאט לאט. הינה תמצית משיחתנו אל תוך הלילה..

ג'ים מוריסון צוחק על עצמו: "אני אחזור בשתיים" הוא אומר לחברה שלו, "או שבעצם בשתיים וחצי". זה גאוני, זה מותיר את כל האפשרויות פתוחות, הכל יכול להיות, למרות ההבטחה שלו. הוא נותן אפשרות להכל לקרות..
היחס המופרז שאנחנו נותנים להגדרות שלנו, היא חלק מהסיבה שאנחנו נמצאים בדיכאון ובחרא של היום. אפילו ניטשה שטען כל כך הרבה על איך צריך לחיות את החיים ואיך נחוץ לחיות, ועל רגשות ושליטה בהם, בסופו של דבר לא הצליח לחיות לפי ההגדרות שדיבר עליהן כל כך הרבה. הוא מת, התמוטט.

יוהן אומר "לא קראתי עדיין בוקובסקי ולא המינגווי, ואני לא הולך לחפש ולקרוא על הכל בוויקיפדיה, אני מעדיף לשמוע מאנשים. אני מעריך יותר בן אדם שחי את החיים שלו ועבר דברים באמת ולא קרא עליהם".

"הרעיון של כסף וההתנהגות שהוא יוצר, אבסורדי. כסף הוא חתיכת נייר, אחרי שמבזבזים אותו הוא הופך לאוויר, ואנשים נהרגים והורגים בשביל הרעיון הזה. אני לא מבין איך בני אדם לא מבינים את הטירוף של המירוץ הזה".

"ובקשר לרזון, אני חייב להגיד משהו על התודעה המוגזמת שיש לציבור היום לגבי הפרעות אכילה. קשה להגיע למשקל 35 קילו, קשה למות מרעב בלי שהאנשים שקרובים אליך רואים את זה. פעם לפני 10 שנים הייתה יכול להיות עם הפרעות אכילה וללכת לפתור את זה לבד, בפרטיות, אצל רופא או משהו. היום אנשים עם הפרעות או אנשים שהם סתם רזים בלי סיבה, מסתבכים עוד יותר, בגלל הלחץ המתמיד של החברה והאנשים שמסביבך.
בגלל שאני רזה מאוד וגם דוגמן אז ישר יש לי הפרעות אכילה. וכל זה בלי לדבר על הדרכים הנוראיות שמטפלים בסימפטומים של ההפרעות".

"אולי אני פשוט מתלונן על חוסר הרצון של ההורים להקנות ערכים לילדים שלהם. אולי אחרי מה שאמרתי כאן יפנימו כמה אנשים את הידע ויהיו רפלקסיביים?.."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • היה נכון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully