וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחיות קרוז מציגות

לירוי שופן

13.3.2008 / 16:48

הצבעים מהממים, השמלות והמכנסיים הגבוהים גם. הקרדיט הולך לפנלופה ומוניקה? תצוגת MANGO . הביקורת

התצוגה של מנגו הייתה תצוגת הנשים הטובה ביותר מבין תצוגות הרשתות המסחריות שהוצגו בישראל העונה, והציגה קיץ חושני מאוד, עתיר שמלות וצבע. היה ריפרוף בין הטרנדים העכשוויים אבל לא העתקות צפויות של דגמים מבתי אופנה עיליים. זו היתה קולקציה שנתנה את התחושה שמישהו באמת מרגיש את מה שהוא עושה. ראוי לציין שזו גם העונה השנייה שהאחיות לבית קרוז, מוניקה ופנלופה, מעצבות עבור מנגו קולקציה.

התצוגה חולקה לארבע תמונות. ההיפית, הלבוש הגברי משנות ה-20, בגדי ספארי וקבוצה של שמלות נשף גרנדיוזיות למדי, והיה דיאלוג בלתי פוסק בין הקטגוריות. התמונה הפותחת בעצם היוותה את הטרנד הכי רותח בסביבה ושילבה אימג'ים מהשנים בהן הדיסקו היה ה-דבר.

סוף סוף ניראו על מסלול מקומי שמלות ארוכות ונפלאות, שבארץ פוחדים לעשות, שעוצבו לפי כל כללי הטקס. למשל שמלה שהיתה תפורה מחלקי בד בהדפסים שונים בגווני פוקסיה עמוקים. היו גם עליוניות רפויות עם מפתח סירה והדפסי פייזילי מקסימים ומכנסי ג'ינס בהירים עם סגנון קשירה שהזכירה את תצוגה האחרונה של דיזל.

טרנד ההדפסים והטפט העוצמתי נלקחו במנגו עד הקצה עם שילובים מעולים ומדויקים בין צבעים וטקסטורות. טוב גם שהשמלות הרבות בקטגוריה הזו זכו להצרה סביב המותן, דבר שהפך אותן לנסבלות גם עבור נשים עם פרופורציות טובות.

הג'ונגל

מראה הסוואנה, על הדפסי הנמר, זברה וחיות אחרות שחיות על אפריקה, היה טוב וכלל שילובי צבעים של ירוק – זית וחום. זה אמנם לא מפתיע מאוד, אך היו כמה פריטים בולטים לטובה ובמיוחד שמלת משי בירוק עם דפוסי ענק של היבסקוס בפוקסיה וכתום.

התמונה הבאה, שנדמה שקיבלה את הכותרת "גארסון" עשתה שימוש נאה בפריטים המחוייטים בקולקציה, שעטפו אותם בשיק שעורבב מהבזקות של שנות ה-20 יחד עם אווירה אריסטוקרטית. נאות במיוחד היו החליפות הגבריות בעלות המכנסים האולטרה גבוהות, ששודכו לחולצות מכופתרות ונפוחות מבדים דקיקים. רק הווסטים נראו קצת נדושים, והיה אולי צריך לצמצם את המינון שלהם.

הגבר המפתה

דווקא התמונה האחרונה, זו שהציגה את שמלות הערב מעט איכזבה. היו בה שיאים – שמלות דרמטיות וענוגות כאחד – אבל דווקא השמלה שפתחה את התמונה, שמלה שחורה וגדולה בסגנון מעט יווני הצליחה ליצור קימורים לא מוצלחים ונדמה שלא התאימה כהלכה לפלג הגוף העליון. מיד לאחר מכן נצפתה נסיקה. השמלות עשו שימוש בכל המוטיבים בתמונות האחרות, ותרגמו אותם לבגדי ערב. בלטו שמלה בירוק אזמרגד עם מפתח חזה קשור ועמוק, שמלת שיפון ארוכה בהדפס נמרי עם תחתית בד שחור, השמלה הצהובה בעלת האבנים הבולטות שיצאה איתה למסלול רונה-לי שמעון וניראתה נפלא ואפילו כמה שמלות ממשי בהדפסים מצוירים.

בסוף התצוגה עלה דוגמן בודד עם הכתובת HE על החזה, רמז מפתה לקולקציית הגברים של מנגו שעתידה להיכנס לחניות ב-15 לחודש בצפון אמריקה ואירופה, ותגיע לארץ לקראת סתיו 2008. אמנם הפריטים מהקולקציה הגברית שנחשפו כבר, מצביעים על קו "בטוח" מאוד, אבל אחרי קולקציית קיץ נשית מרשימה כזאת, לא ניראה שצריך לדאוג.

  • עוד באותו נושא:
  • mango

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully