וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צלולים

לרה רוטר

14.3.2008 / 7:44

בין מיני חנויות מנומסות בשינקין בת"א, בולטת "סמאש וור" חנות של ישראלים, שהקימו בהולנד מותג חובב אופנת רחוב יפנית

הבגדים והתיקים בחנות הקטנה והמגנובה "סמאש וור" ברחוב שינקין בתל אביב ניראים ומרגישים כמו בני תערובת. סגנון די מובהק של אופנת רחוב יפנית אבל עם מבטא ישראלי. חולצות עם עיצובים שקצת מעזים, הדפסים של גולגלות ודמויות מתוקות על קפושונים. שגעת אבל לא קיצונית. כזאת שישראלים יוכלו לעכל. מי ששואל למד שסמאש וור הוא לייבל שהקימו באמסטרדם לפני כ- 10 שנים שני ישראלים, יואל וחנן. במהלך השנים בהם הוא קיים, הצליח הלייבל להתפרש וכיום ניתן למצוא סניף שלו כמעט בכל שוק פשפשים מה שנקרא, באירופה.

לסניף הישראלי שקיים 3 שנים אחראי רועי שוורץ (27) שפגש את יואל וחנן כשטייל בהודו, אהב את הבגדים שלהם והציע להיות הזכיין של הלייבל בארץ.

הבגדים בסניף הישראלי מיובאים בעיקר מהמזרח - מתאילנד ומסין. יש גם טי-שירטס ושמלות שמגיעות מברצלונה. חלק מהפריטים מעצב רועי בעצמו בשיתוף פעולה עם מעצבים מהמזרח. “אני עובד עם מעצבים יפניים וקוריאניים ואת הייצור עושים בתאילנד. להם יש את הלייבלים שלהם ואנחנו עובדים בשיתוף. אני בא עם רעיון והם מכניסים את הפן העיצובי שלהם וכך נוצרים דגמים. חלק מהפריטים אני קונה רדי מייד. ג'י'ם, פראו וחברת טיונינג, הם השמות של חלק ממעצבי האפנה ומהמעצבים הגרפיים שאני עובד איתם במזרח הרחוק”.

זורמים לצבעוני

"יש משהו דומה באפנת הרחוב בישראל ויפן” שוורץ אומר "בגלל שהמנטליות בישראל חמה, אנחנו מחפשים את הצבעוני והשמח. הרשתות הגדולות מביאות בגדים מונוכרומטיים בעיקר, אבל לססגוני יש ביקוש רחב בארץ. לדעתי, יש בכלל מגמה בכל התחומים האמנותיים לזרום לכיוון הצבעוני. אפשר לראות את זה באדריכלות, באומנות פלסטית ובעוד מדיומים. הכל הולך לאחרונה לכיוון אוריינטלי. אני חושב שעייפנו פה כבר מהיקר והנון שלנטי ועכשיו הגיע הזמן של הזול והמיוחד. מבחינת הסטייל של אפנת הרחוב היפני, אנחנו עוד בחיתולים. אני הייתי רוצה לראות שעולה כאן סטייל ישראלי שיושפע מאפנת הרחוב היפני אבל שיהיה לו את הייחודית שלו. לא סתם להעתיק אלא לשלב אלמנטים נוספים שקשורים לאזור שלנו”.

חוץ מבגדים יש ב"סמאשוור" את תיקי TOKIDOKI שהם מעולים לגמרי ומצוירים עליהם איורים של המעצב והאנימטור האיטלקי SIMONE LENGO שחי בלוס אנגל'ס ומייצר בתאילנד. התיקים האלה הם הבשורה האחרונה באפנת הרחוב הניו יורקית. התכניות של "סמאשוור" לעתיד הקרוב כוללות העלאת אתר אינטרנט שדרכו ניתן יהיה להזמין ולקנות פריטים. "הביקוש הוא עצום" מדווח שוורץ "מגיעים אלי מכל הארץ. לכן אני מקווה שכבר בסוף החודש נצליח להביא את האתר למצב פעיל שישרת לקוחות בכל רחבי הארץ. אחרי שזה יעבוד נחשוב על הקמת סניפים נוספים".

מחירים:
65 ש"ח לטי שירט ועד 280 ש"ח לשמלה.
תיקים: 140-240 ש"ח
מכנסיים 190 ש"ח- 240 ש"ח.

"סמאשוור", רח' שינקין 8, ת"א. טל': 03-5280673.
"סמאשוור" הם משתתפים קבועים בטי-מרקט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
  • עוד באותו נושא:
  • סמאש וור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully