וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאהבים בעצמם כל פעם מחדש

אדר ריכטר

17.3.2008 / 13:20

אדר ריכטר מקבילה דגמים קודמים וחדשים של RE VERO. מסקנה: אוהבים אתכם אבל מה עם קצת התפתחות?

אנחנו אוהבים את RE-VERO , חברת הבייסיק הישראלית שמצליחה כבר 6 עונות לייצר בגדים לא עמוסים מדי שמתאימים ליום יום של הבחור/גבר שלא אוהב מפולת של הדפסים על הבגדים שלו.

במשך 3 שנות קיומו של המותג, הצליחו הבעלים אלי מדר, אלי חזן וקובי גואטה, לייצר סגנון של בייסיק מעניין וקצת משופשף, שדורש מבט נוסף. קו שעזר להם להתבלט בשוק של בגדי גברים מוגזמים או משעממים.

הרבה מחמאות הורעפו על השלושה. אמרו שהם מבינים מי הוא המתלבש המקומי ושהם מצליחים לעורר בו עניין בלי להבהיל אותו. הישג יפה שהם הגיעו אליו הוא למשל שקל לזהות בגדים שלהם ככאלה, כשרואים אותם על המתלבש.

גם השקות הקולקציות שלהם היו מושקעות והחצינו הרבה אנרגיה שמשקעת במותג. הצילומים של חורף 2005 נערכו במפעל בשר בחולון עם דוגמן ברזילאי. בתצוגת קיץ 2007 זרנוקי מים שטפו את הדוגמנים על המסלול מול כל הוזמנים ובצילומי קטלוג החורף האחרון היו דוגמן דרום אפריקאי שריחף באוויר ודוגמנית שהשתלבה באופן מפתיע למרות שמדובר בקטלוג לגברים בלבד.

פסים יותר עבים

לכן האכזבה מקולקציית קיץ 2008 לא היתה לי פשוטה. המעצבים הכריזו על קולקציה בהשראת שנות החמישים העליזות באמריקה. אבל את החולצות החלקות עם הכיסים בחזה, כבר היו על המדפים אצלהם כבר בחורף האחרון. הפעם הן עם בשרוול קצר.

ניסיון לאתר בקולקציה את קבוצת ה-coast – חופשה בחוף הים, מצא את החולצות המפוספסות המוכרות של רה ורו, רק אולי עם פסים קצת יותר עבים.

גם את הגזרות שמציגים רה ורו, כבר ראינו, בשינויים קלים. חולצות מכופתרות מעוצבות, מבדי כותנה דקים, באינטרפטציה למראה הטוקסידו הקלאסי, הן לא דבר חדש ברה ורו. גם רקמות א-סימטריות קימוטים ותפרים מקומטים או מפתחי V וסירה ביחד.

השנה נוספו לחולצות בעיקר כיסים קטנים ודקורטיביים באזור החזה. אולי חידוש, אבל בהחלט לא מספיק מרענן. וגם זה לא משהו שלא ראינו בקיץ של 2006. רה ורו חייבים לעמוד בקצב השינויים המהיר של עולם האופנה וכמו כולם לנסות להמציא את עצמם מחדש שוב ושוב, אחרת אנחנו זה יתחיל להיות משעמם.

מחירים

ג'ינסים: 529-649 ש'
ברמודת ג'ינס: 499-599 ש'
מכנסיים: 299-499ש'
חולצות כפתורים: 279-349 ש'
טישירטס: 159-249 ש'

להשיג ב-'1.0.6', רח' דיזנגוף 106, ת"א; דיזל, קניון איילון, ר"ג; דיזל, קניון הזהב, ראשל"צ ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. לבירור חנות REVERO הקרובה לביתך: 03-5622550

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully