וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקס סוגרים חנויות

עדי דברת

18.3.2008 / 11:47

בעלי הרשת סוגרים חנויות בישראל, בגרמניה ובאיטליה ומכריזים: אנחנו לא מתביישים לסגור כל מקום שלא נעשה בו כסף

"אם בעבר נתפשנו כמוצר קז'ואל או לעתים כמחסני בגדים, כעת אנחנו הולכים לכיוון של 'קז'ואל לייף סטייל' כמו ברשתות המובילות באירופה ובארה"ב" - כך אמר מנכ"ל פוקס, הראל ויזל, במסיבת העיתונאים שקיים אתמול.

לדברי ויזל, נגמרה חגיגת מבצעי סוף העונה של פוקס, שלדבריו שחקה את הרווח הגולמי של החברה: "שוק האופנה הישראלי בשנים האחרונות נהפך לשוק שבו חצי מהעונה הוא סוף עונה. אבל לא עוד אצלנו. בכל השנים היינו הראשונים לצאת עם מבצעי סוף עונה, אך לא עשינו כך השנה. בסך הכל אנחנו מוכרים אופנה במחיר הגיוני", אמר ויזל. "אנחנו לא הולכים להיות מובילי השוק בכל מה שקשור למבצעים כמו שהיינו בעבר", ציין המשנה למנכ"ל, רן ארנון.

ויזל אמר שהוא צופה פגיעה במכירות לחברות במשק ברבעון הראשון של 2008, כמו גם לפוקס, מאחר שחג הפסח יתקיים באפריל. כמו כן מתכוונת החברה לסגור כמה חנויות בישראל, בהן חנות חיבת ציון ברמת גן וחנות נוספת בקניון בפריפריה בצפון. כמו כן, סוגרת הרשת בימים אלה את החנויות שפתחה באיטליה ובגרמניה.

עם זאת, הודיעה פוקס כי תפתח חנויות בפיליפינים ובקנדה, כך שעד סוף 2008 תהיה פעילה בעשר מדינות. על סגירת החנויות אמר ויזל: "אנחנו לא מתביישים לסגור כשצריך. סגרנו את החנות בגרמניה ברגע שהבנו שאנחנו מקיזים שם דם. כל מקום שאנחנו לא עושים בו כסף - נסגור".

הרשת רכשה 50% מרשת האופנה סאקס ביוני 2007; 50% ממניות בילי האוס זכיינית מוצרי בילבונג וריף באוקטובר 2006; ו-50% ממניות ללין בינואר 2007.

רכישות ומכירות

בנוגע לרכישות של הרשת אמר ויזל כי ייהפכו למותגים מובילים. כך רשת האופנה סאקס, המונה כיום חמש חנויות, תמנה עשר חנויות עד סוף 2008 ולא תעבור לעולם את סף ה-15 חנויות, כדי שתישאר רשת בוטיק. גם בילבונג, לדברי ויזל, המונה כיום שמונה חנויות, לא תמנה יותר מ-15 חנויות. בנוגע לרשת ללין סיפר ויזל כי הוא מצוי במשא ומתן לפתיחת חנויות בסינגפור ובארה"ב.

על כניסת שופרסל לשוק האופנה עם המותג Cherokee אמר ויזל: "אני חושב שזה צעד נבון בשבילם ומעריך שהם יצליחו. זאת הפעם הראשונה שהם עושים את זה כמו שצריך ואני מאחל להם בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • פוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully