וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גש אלי

גיל משעלי

19.3.2008 / 11:15

גיא, שבט הצופים אמר את דברו, אתה מקבל קמפיין בינוני ועוזב את הספסל שהתייבשת עליו עד כה

נראה שמי שיביא קמפיינים גדולים באמת הם ליה (תנובה? חלב מלא בסידן שמחזק את הכוח הנשי?) ומושיק (פנסיה). כי הקמפין שסגר עכשיו גיא זילברמן, אחד הבחורים היותר יפים מהאי הקאריבי, עם אופנת מרסל הוא גרנדיוזי בערך כמו הקמפיין היחסית צנוע שסגרה ויקה פינקלשטיין לנעלי מרקו.

זילברמן, בן 29 מרמת גן (חולון במקור), עובד כיום ב"כלל" ומסיים בקרוב את לימודיו לתואר במנהל עסקים מהמכללה למנהל. אישתו אילונה, מעצבת פנים, נמצאת בימים אלה בהריון שהוכרז עליו לא הרבה זמן אחרי שחזר הבעל ממשימת ההישרדות הממושכת על האי. הדוגמן האתלטי הצטלם בעבר לקמפיין של H&O לצד גלית גוטמן ולקמפיין בינלאומי של המעצב גרשון ברם, אבל אמר לאחרונה שהוא לא מתכוון להמשיך לדגמן.

את הקמפיין יצלם שוקה כהן, צלם עיתונות שצילם גם את קטלוג החורף של אופנת מרסל בעונה הקודמת, לצידו יצלם גם אמיר הוכמן צלם סטודיו. שמות אנונימים למדי בתחום צילום האופנה. שווי הקמפיין מוערך בכ-80 אלף דולר ומתוכם יקבל זילברמן, לפי בעלי המותג, 20 אלף דולר.

מאופנת מרסל נמסר: "גיא הוא הגבר הסקסי והמחוספס המתאים בדיוק לקונספט המחוספס והסקסי שלנו". מי הלקוח המחוספס שיבחר במשה דן?




.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully