וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה לי מקבלת עוד קמפיין

רוני מולה

24.3.2008 / 13:52

כן, כן מלהגיע לאירוע בבגדים מגניבים אפשר לבנות קריירה. רונה לי נשארת בתודעה לא רק בזכות כשרון משחק או ריקוד אלא גם בזכות טעם אופנתי מעניין

רונה לי שמעון הרקדנית והשחקנית מתחזקת כאייקון אופנה ותוביל את קמפיין הקיץ הקרוב של Lee. עד היום הובילה רונה לי קמפיין לנטורל פורמולה שבו לא ניראתה במיטבה כלל, והצטלמה לצילומי יחסי הציבור של המעצבת לילך קריסטל בסדרת צילומים יפים בטוסקנה, שלא זכו לחשיפה גדולה.

לאחרונה דיגמנה רונה לי בתצוגת הקיץ של MANGO וניראתה נהדר עם רגלי הרקדנית הארוכות והחזקות שלה וההליכה הבוטחת על המסלול, שהסגירה את היותה חיית במה. לדברי דורון מחלב, יבואן Lee: "רונה-לי שמעון נמנית באופן קבוע על רשימות המתלבשות הטובות ביותר בארץ, היא נחשבת לאייקון אופנה, מתוחכם ולבעלת טעם אינדיבידואלי משובח, מה שיצר חיבור טבעי ומוצלח בינה לבין המותג".

בימים אלו, עומדת רונה-לי לפני פרמיירה של מופע חדש עם להקת המחול "דה דה דאנס", במקביל היא מופיעה עם הרקדן והכוריאוגרף סער עזימי במופע הפרינג' "כוח אדם". בחודש מאי הקרוב תחל בלימודי משחק בבית הספר של יורם לוינשטיין. אבל מעל הכל יש פה הוכחה שמלהגיע לאירועים בבגדים מעניינים, אפשר לבנות קריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully