וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי החמסין

לרה רוטר

24.3.2008 / 17:33

שאלה קריטית שחוזרת בכל קיץ. האם חזיות המשולשים הקטנות של בגדי הים הברזילאיים יתאימו גם לישראליות שופעות?

ביקיני, מונוקיני, או שלם, חזיית סטרפלס או משולשים. רוחות החמסין מביאות את ההתלבטות של העונה ולנגד עינינו את בגדי הים של מותג ההלבשה התחתונה הברזילאי "הופ". לפני כשנה, החלו יפית ואתי כביה לייבא את מותג בגדי הים הברזילאי HOPE לארץ. בחנות שלהן, הממוקמת ברמת השרון, תלויים בגדי הים הברזילאים הצבעוניים כשהקטע הוא אפשרות השילוב בסגנון המיקס אנד מאץ'.

בגדי הים של HOPE עוצבו השנה ברוח הסיקסטיז המוקדמים מה שבא לכדי ביטוי בגזרה גבוהה בחלקים התחתונים, בכיווצים בחזיות, בפוש- אפ עדין, בחזיות סטרפלס מיוחדות ובבגדי הים השלמים המגיעים בגזרות סטרפלס, עם מחשוף עמוק או מונוקיני.

גם הבדים, ההדפסים והצבעים העונה נוטים לסגנון וינטאג', עם הדפסים גיאומטריים ופסיכדליים, הדפסי נקודות, הדפסי זברה וצבעים חלקים. הצבעוניות נעה בין גוונים כמו גויאבה, טורקיז, ירוק, ורוד- ארגמן וסגול לצד השחור והלבן הקלאסיים ויש גם נגיעות של זהב פה ושם.

האחיות כביה מבטיחות שלמרות מוצאם האקזוטי של בגדי הים, בחורות בעלות חזה עד מידה D יכולות להנות מהם. "חזיות המשולשים שניתנות ללבישה דו צדדית, צבע אחר בכל צד, מתאימות בדרך כלל לבעלות חזה קטן. אבל יש גם נשים בעלות חזה גדול שאוהבות ללכת עם המשולשים כך שיסתירו רק חלק מהשד. אנחנו באופן כללי נמליץ לנשים בעלות חזה גדול על חזיית הברזלים או חזיית המשולשים בסטייל מרילין מונרו שזו חזייה שיש לה חריץ שדרכו ניתן להוסיף או להחסיר ריפוד עדין. אלו פשוט שתי גזרות של חזיות שיש להן כושר תמיכה וכיסוי גדול יותר”.

בין התחתונים יש תחתון קשירה ברזילאי ותחתון קשירה רגיל שהוא גדול ממנו. יש גם מכנסונים ברזילאים ותחתונים בגזרת טנגה, כך שכל ישבן יכול לבחור במה שהכי מחמיא לו. בגדי החוף של המותג הם פריטים שכדאי לשים לב אליהם, במיוחד למכנסי קשירה המגיעים עד גובה הברך ועשויים בד דקיק ונעים שמתייבש במהירות, עובדה שמיטיבה עם כל הבנות שמתביישות להוריד את הבגדים בחוף הים. למכנס גם גופייה תואמת והסט מגיע בצבעים, בשחור או בלבן. יש גם שמלת חוף שחורה בגזרת סטרפלס שגם היא נעימה ודקיקה ומגיעה בצבע שחור.

מחירו של סט תואם של בגד ים ביקיני הוא 589 ש"ח, אבל אפשר לבחור לשלב בין דגמים, דוגמאות וצבעים שונים ואז יתומחר כל חלק בנפרד.

מחירים:
מחירו של חלק תחתון בשיטת המיקס אנד מאץ': 269 ש'
מחירו של חלק חלק עליון בשיטת המיקס אנד מאץ': 369 ש'
בגד ים בגזרה שלמה: 638 ש'
מכנסי חוף: 249 ש'
גופייה: 189 ש'
שמלת חוף: 289 ש'

להשיג ב-HOPE, רח' אוסישקין 58, רמת השרון. טל': 03-55496202 (בקרוב ייפתח סניף גם בת"א).

  • עוד באותו נושא:
  • בגד ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully