וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קעקוע היום

25.3.2008 / 17:12

מה אנשים בוחרים לקעקע על עצמם ולמה. וואלה! אופנה בנתיב היסורים

הקעקוע של נטע הוא רצף של אותיות בכתב רש"י. כל אות מייצגת מילה במשפט על דפוסי התנהגות והשלכותיהם. את הקעקוע בחר לעשות באיזור הלב לאחר גירושיו.

הרחבה: רבי שלמה יצחקי - רש"י היה מגדולי הפרשנים של המקרא והתלמוד. הוא חי בתקופת ימי הביניים באיזור שמפניה בצרפת והתפרנס כניראה מגידול כרמים ויצור יין. הוא הקים ישיבה ועודד בה את תלמידיו לחשיבה עצמאית וביקורתית. ב-1483 חיפשו אותיות שיבדילו בין הפרשנות לדברי הגמרא וקראו לכתב הפירושים - כתב רש"י.

דבר המערכת: כתב רש"י הוא סוג של כתב חידה וחבל שכך. אחרת יכולנו ללמוד משהו מהנסיון של נטע ואולי לחסוך ביקור ברבנות. בכל אופן, הטלטלה מסיום הנישואים היתה כניראה כה משמעותית עד שעלה הצורך לקעקע משהו על הגוף כדי לייצג את הסימנים העמוקים שקעקעה החוויה על הנפש. כניראה מדובר בתובנה חשובה מאד על יחסי גברים ונשים שאסור לנטע בשום אופן לשכוח (גבר, כוסיות זה לא העיקר, חפש בחורה עשירה?).

היופי בקעקועים המסתוריים, כמו זה, הוא שהם נשארים פתוחים לכל הפרשנויות בהתאם לדינמיות של החיים. נקווה שכבר בשנה הבאה נזכה לראות על הכתף הנחמדה שלך את השם של הבחורה החדשה בכתב רש"י או לפחות מסקנה קצרה יותר. למשל: א.ר.מ.ת (אתה רומנטי מדי. תרגיע).

קעקוע ראשי תיבות של נטע. אסור להשתמש
קעקוע ראשי תיבות של נטע/אסור להשתמש
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully