וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבש עליכם

לרה רוטר, צילומים: ינאי יחיאל

30.3.2008 / 0:01

ינאי יחיאל מצלם את דינה כצמן. משרד במתחם החשמל, אהבה למעצבים ישראלים ועבודה עצמית שמביאה את העניין מהפנים

דינה כצמן, בת 41 , אם חד הורית, גרה בדירה בלוד עם שתי בנותיה, כלב, חתול, שרקנית וארנב. בעלת משרד לתרגומי ספרות עסקית (משפטית, כלכלית, שיווקית ועוד). בזמנה החופשי עוסקת בפיתוח הצד הרוחני ומתעניינת באנרגיות של העידן החדש.

איך היית מגדירה את סגנון החיים שלך?
"החיים שלי מאד תוססים. אני משלבת בין העבודה, גידול שתי הבנות ומפגשים עם חברים. אני אוהבת לצאת לבלות, אוהבת את החיים בכלל ושותה אותם בשלוקים ענקיים".

הפעם האחרונה שבה עשית משהו שריגש אותך?
"כשהתאהבתי לפני חצי שנה. ההתאהבויות האלה באות והולכות".

איך את בוחרת חברים?
"לפי העניין שהם מעוררים בי. אינטואיטיבית, אני בוחרת את אלה שקרובים אלי מבחינה רוחנית ומבחינת תחומי העניין. אני טיפוס פתוח וחברתי ולכן יש לי הרבה מאוד חברים שאני מעורבת ברגשות שלהם ובחיים שלהם ואני חושבת שאני תורמת להם המון".

דברי קצת על בגדים, מה את אוהבת, איפה קונה ובכמה?
"מאד אוהבת מעצבים ישראלים, זו לא רק פטריוטיות, באמת מגיעים להם שבחים. 'פראו בלאו', לילך קריסטל, 'פפה ג'ינס', להם יש בגדים שאני אוהבת במיוחד. חוץ מזה, המשרד שלי ממוקם במתחם החשמל אז יש לי פה פיתויים בלי סוף. רוב הבגדים שלי הם בגדי מעצבים. אני עושה שילובים של בגדים ובנוסף לזה, מה שאני מקרינה, יוצר את הלוק המסויים שלי. ג'ינס וטוניקה שאלבש, עדיין יהיה בהם ערך מוסף שנובע מהפנימיות שלי. הבגדים שלי תמיד יש להם קטע, אני הולכת על הפריטים היותר ייחודים. בנוסף לכל זה, יש לי סעיף נעליים חזק. בעיקר לנעליים של 'קמפר' ו'שופרא'".

מה הבגדים שלך מספרים עליך?
"הבגדים מספרים הרבה על מצב הרוח שלי, על איך שאני מרגישה את עצמי באותו יום".

איפה תהיי בעוד 5 שנים?
"אני מאחלת לעצמי להמשיך ולנהל עסק מצליח ולמצוא בן זוג שווה שהאהבה בינינו תהיה הדדית ותלווה ביחסי כבוד והערכה. בנוסף, אני מקווה להגיע לרמת רוחניות גבוהה".

  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully