וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחאקי לופ

אדר ריכטר

28.3.2008 / 9:23

בקניון עזריאלי הזמינו מעצבים ליצור שמלה לרגל 60 שנות אופנה ישראלית וקיבלו בעיקר וריאציות על מדי צה"ל. מצוקה אופנתית

מערכת וואלה!

בקניון עזריאלי בתל אביב עובדים באופן עקבי על זיהוי הקניון כקניון של אופנה. כדי לבדל את עצמם מחגיגות ה-60 המתקרבות של המדינה, הקדימו וחגגו השבוע בקניון 60 שנות אופנה.

שמלות המעצבים הן רק חלק אחד מהפסטיבל שמסתיים בשבת בערב. מתחמים נוספים כוללים תערוכת צילומי אופנה ישראלית, מייצבים של סטודנטים משנקר על ישראליות, מיצבי רטרו של רשתות אופנה מובילות ותצוגת אופנה בשם "פותחים ארון" שבה שחקנים ורקדנים מחליפים בגדים לאורך כל היום מתוך ארון בגדים שבו פריטים מקולקציית אביב-קיץ של הרשתות השונות. מה שמאפשר הצצה ראשונית על טרנדים עתידיים.

מתחמים נוספים: "ילדודס"- מתחם בו ילדים והורים יכולים לעצב טישירט ברוח שישים שנה למדינה להדפיס או לאייר על גבי חולצות וגופיות סבא. וגם "מחזירים את מגן הדוד לאופנה"- סדנת שזירת קישוטים לניידים ומחזיקי מפתחות עם מגיני דויד וחמסות מצופים זהב 14K בחינם מחברת חרוז כזה. פינה נוספת היא "ריח ישראלי" שבה הבשמית עתירה תייעץ ותרקח בשמים בהתאמה אישית משלל ריחות אטרקטיבים.

מבצעי 60 שנות אופנה בחנויות הקניון:
60 ש' הנחה בקנייה מעל 260 ש' בחנויות פוקס, קסטרו, ו ML ,
60% הנחה על מגוון פריטים ב-בגיר, מסקרות ב–60 ש' בסופר פארם, בצומת ספרים – 6 ספרים ב – 60% הנחה, בללין – פריט שני ב – 60%, בורדינון – סט מצעים שני ב – 60 ש' ועוד.

צילום: דייב שחר
עריכה: גיא טלר

  • עוד באותו נושא:
  • 60

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully