וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קל, יותר קל, הכי קל

רוני מולה

1.4.2008 / 16:00

הם צבעוניים באופן חסר בושה, קלים, מאווררים, מעוצבים ונאים יותר. סופסוף קם אויב בעל סיכויים לאיים על מונרכיית הקרוקס

משהו בצבעוניות ובקלות החומר, מסמן שעומדים להיות לקרוקס מתחרים רציניים הקיץ. סנדלי הדופי'ס מגיעים דווקא מאנגליה, מדינה שצפוי יותר לקבל ממנה הברקות בתחום המגף.

בסנדל הדופי'ס יש קיפול נחמד בצורת עוגיית מזל, המפריד בין הבוהן לשאר האצבעות, הסוליה דקה אבל לא מדי והרגליים נושמות בנדיבות כי הן חשופות כמעט לחלוטין. לא לחינם המוטו שלהם הוא "naked shoes for naked people", שמעיד על רגליים חשופות ומאווררות לחלוטין.

החומר ממנו עשוי הסנדל הוא שילוב בין גומי גמיש לחומר הנקרא EVA. יבואנית הדופי'ס היא ד"ר ג'ודי פדלון, אנתרופולוגית ובעלים רשת החנויות "אלמביקה". היא צופה כי כ 100 אלף זוגות "דופיס" יימכרו בישראל הקיץ.

ה"דופיס" מיוצרים ע"י חברת "טרה פלנה" הלונדונית, שבין צוות המעצבים שלהם, כמה מיוצאי בית האופנה פראדה. החברה האוונגרדית אשר בבעלותו של גלהד קלארק, נצר למשפחת קלארקס יצרנית הנעליים המובילה, זכתה בשנה האחרונה בפרס היצרן האתי היוקרתי על ידי עיתון "הגרדיאן" הלונדוני, והשנה מועמדת שוב לפרס. בין לקוחותיה נמנות כמה מאושיות האופנה ההוליוודיות כגון אופרה וינפרי, קייט וינסלט ווינונה ריידר (כשהיא מחליטה לא לגנוב את המוצרים).

אחוזת קבר לאוגר המשפחתי

המוח מאחרי הדופי'ס הוא מעצב תעשייתי צעיר בשם מתיו האריסון, שמספר כי עיצב את הסנדל בזמן לימודיו בקולג' המלכותי לאמנויות היוקרתי בלונדון (Royal College of Art), תוך מחשבה על גולשים ועל תרבות החוף, ומתוך רצון ליצור משהו פונקציונלי ופשוט בעל צורה חדשה שטרם נראתה.

גם את קופסאות הנעליים אי אפשר לפספס: הן עשויות מקרטון ממוחזר ומצוידות בהצעות הזויות לשימוש חוזר לקופסה כמו: "לאחסן בו את התחתונים", "לשמור מכתבי אהבה ישנים", "לגדל פטרוזיליה" או "לקבור את האוגר המת".

לא מיועד לאנשים שרוצים להסתיר את כף הרגל שלהם, כן למי שיש לו מה להראות ואוהב את הסנדל שלו מאד צבעוני ומאוורר.

"דופיס" מגיעות ב-11 צבעים שונים ובמידות 36-46.
מחיר: 189 ש'. להשיג בחנויות הספורט וברשתות הנוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully