וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראו לי נמרונת

אדר ריכטר

6.4.2008 / 0:14

אם אתם מערבבים אופנה, אמנות וקריאייטיב מבריק, אנחנו שלכם. במותג האיטלקי "פורנרינה", יודעים את העבודה

גם אם יערבבו לך את סיגרית המרלברו בחפיסת סיגריות של נובלס, את תדעי לזהות את האחת כשתעשני אותה. כאלה הם הפריטים של פורנרינה. לא תמיד את שמה לב שהתמכרת והתאהבת. לפעמים את טועה לחשוב שאת צרכנית אקראית שלהם. את מבזבזת על התענוג הזה הרבה כסף, אבל מתקשה להיפרד ממנו. פורנרינה היא כמו סיגריות, רק שהיא לא עולה בבריאות, רק בכסף, ואפשר לקבל עליה מחמאות.

הגרופיות האמיתיות של המותג האיטלקי, הקיים כבר 61 שנה, יאתרו את הפריטים שלו בלי להתאמץ גם בחנות מותגים עמוסה. כשמנסים לבודד את האלמנט המושך, מגלים שזו כנראה השאיפה של המעצבים לחבר בין הבגדים לכל מה שהוא לא אופנה, והפתיחות לתחומי אמנות שונים, כמו ציור או מוזיקה.

פורנרינה משתפת פעולה עם אמנים צעירים ופורצי דרך מכל העולם, בפרויקט שנקרא ART LAB ומעודד אמנות, מקוריות, יצירתיות ושילובם באופנה. במסגרת הזו מקיימת פורנרינה מדי עונה את המופע URBAN BEAUTY SHOW - מופע אמנות ואופנה, שכולל מייצגים המשלבים עיצוב, מחול, מוזיקה ואופנה.

המופע הזה הוא התשובה של פורנרינה לתצוגות האופנה הסטנדרטיות של המתחרים. מדי עונה משתנה הקונספט של המופע ומוצג במקום שונה. החלל של URBAN BEAUTY SHOW עשוי מחומרים פנטסטיים ומאוכלס במייצגים ומייצבים שבונים רעיונות של אסתטיקה. התחנה הבאה של המופע תהיה בפריס במאי.

ליין הדיילת למשל

בהתאם למשנה הסדורה הזו, של אופנה ופנטזיות, קטלוג הקיץ של פורנרינה, מצולם, בניגוד לכל ציפיית קיץ, דווקא בלילה. בתמונות נראית נערת פורנרינה על גגות מנהטן, כשהיא מחפשת אחר הכתר הוורוד (הסמל של פורנרינה).

נראה שהוגי הקטלוג הפכו רק לרגע את פורנרינה לכת מאמינים. הדוגמנית מצולמת על הגג של כנסיה גותית דמיונית, כשעל הוויטראז'ים של חלונות הכנסיה מצוירים במקום קדושים נוצרים, נשים אופנתיות של פורנרינה עם מכנסי סקיני והילת קדושים על הראש. על קצה מרזב הכנסייה, המעוצב בסגנון ימי הביניים, עומדת נערת פורנרינה מוכת ירח מלא, כשהיא על פלטפורמות.

בכמה התמונות המצב ניראה גבולי. מצד אחד ניראה שהבחורה עומדת לקפוץ, מצד שני יש סיכוי שגם אם זה יקרה היא תרחף באוויר, שהרי היא לבושה בפורנרינה, שתציל כל נפילה אופנתית. כך גם בפריים אחר שהוא מוכה ברק.

בתיאורי הקולקציה שלהם לא תשמעו את המעצבים משתמשים במונוחים כמו הליין האורבני או קולקציה לשעות הפנאי. במקום זה תקבלו את "ליין הדיילת", "נערת הממתק" או "אשת המדון", כשכל מראה מלווה בסיסמה מתאימה שמודפסת על חלק מן הפריטים:

ליין הדיילת: עוצב בהשראת דיילות האוויר של שנות ה-60.
צבעים: אדום, לבן וכחול.
הלוק המומלץ: גופייה ארוכה עם סקיני ג'ינס או חולצה באורך מותן עם עניבה, ומכנסיים מתרחבים.
מתאים לפדיקור: סנדלי עקב בסגנון הסיקסטיז באדום ולבן.
הסיסמה: FOLLOW ME

מראה נערת הממתק: אותה נערה שאוהבת להיות מוצפת בכוכבים, נקודות, בלונים או תותים.
הלוק המומלץ: מראה קל-דעת, שמח וחושני של סטרפלס עם הדפס תות, חצאית מיני ופלטפורמה. וגם: ג'ינס וינטג' עם כוכבי סברובסקי בכיסים האחוריים וז'קט ללא שרוולים.
מתאים לפדיקור: עקבי סטילטו עדינים בצבעי לילה מבריקים. שילובים של סאטן, קטיפה, אמייל, דמוי עור.
הסיסמה: CALL ME TIGER.

אשת המדון: קו בהשראת נשים סקסיות וחזקות של שנות ה-70, אלה שמחזיקות את האקדח צמוד למיני.
הלוק המומלץ: חולצת פייאטים וגי'נס או מכנסי לורקס מוזהבים.
מתאים לפדיקור: עקבי סטילטו בצבעים חזקים.
הסיסמה:LOVE IS ALL

מחירים ואיפה

מחירים:
חולצות: 300-800 ש'
שמלות: 700-1500 ש'
חצאיות: 500-900 ש'
ג'ינסים: 500-1,200 ש'
נעליים: 400-900 ש'

ת"א: PRECIOUS, רח' פרישמן 63 (נעליים בלבד); Ossi, רח' אבן גבירול 50 (נעליים בלבד); Heaven's ; רח' שינקין 58; כתומנטה, רח' דיזנגוף 175; עלמה, מרכז בעלי המלאכה 9;BANKER, רח' דיזנגוף 210; קרן מועלם, רח' ירמיהו 27 (נעליים בלבד); שרית בר-זוהר, רח' שבזי 56, נווה צדק; הילה גאון, רח' טשרניחובסקי 21 (נעליים בלבד); TEES FACTORY, רח' מונטיפיורי 30(נעליים בלבד).

הרצליה: פקטורי 54, קניון ארנה; קפסולה, קניון צמרות; שר-אל, קניון ארנה.

רמת השרון: אמילקה, רח' סוקולוב 63; מקום, רח' התומר 30.

קריית אונו: קפסולה, קניון קריית אונו.

ראשון לציון: קפסולה, מרכז בן גוריון.

רחובות: ריף, רח' הרצל 192; קפסולה, קניון רחובות.

באר שבע: קורנר 74, קניון הנגב.

נתניה: טופמודל, רח' שטמפר 8; פקטורי 54, א.ת פולג; NO WAY, רח' שער הגיא 7 (נעליים בלבד).

קריית מוצקין: Zenuka, רח' רנ"ש 8.

טבריה: אופנת אורן, רח' הגליל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • פורנרינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully