וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכחול הנכון

לירוי שופן

2.4.2008 / 8:33

נודי ג'ינס Nudie Jeans הפריט החם של הרגע, בקרב בחורים עם טעם, ממנהטן

אחרי שדיזל, seven, טרו רליג'ן ואפילו ג'י סטאר נלעסו ומוצו על ידי מביני האופנה של הסוהו בניו-יורק, הגיע הזמן לכוכב החדש – נודי ג'ינס. למותג הכובש נודי ג'ינס אולי לקח קצת זמן להתניע (קיים משנת 2001) אבל אחרי כמה קולקציות מוצלחות מאוד הוא הפך להיות הג'ינס החם של ניו יורק. הוא מוזכר בכל פורום אופנה רלוונטי וקיים בכל הפקת אופנה מוערכת מתחום הקז'ואל. הנוכחות שלו מאד מסיבית וקל להתרשם שלא מדובר כאן בשחקן משנה, אלא במוצר שבא להתחרות בשדה של הג'ינסים הגדולים. למה דווקא Nudie jeans? ובכן האג'נדה של המותג, יש להודות, כובשת.

מעצבי המותג מסבירים שג'ינס הוא לא פריט לבוש רגיל, כי אם העור השני של הלובש אותו. מתוקף כך הוא צריך לשרוד שנים רבות, ובעיקר לקבל על עצמו את הצורה והסימנים שהלובש נותן בו, ולהפוך להיות פריט אישי. המטרה היא שלבישה שלו תרגיש טבעית לפחות כמו עירום ומכאן שם המותג.

רוק עקרונית

באופן עקרוני החברה מייצרת עבור גברים ובסגנון רוקיסטי. מראה אמריקאי ו-loose לא יהיה כאן. החידוש העקרוני כאן הם הגזרות ועיבוד הבד. רוב הגזרות צרות או לפחות בעלות רגל ישרה. יש דגמים כהים ויש דגמים סופר מתוחכמים עם שפשופים מתוחכמים, כמו שטיפות חול וטיפולי בד תלת מימדיים שמעניקים לג'ינס הופעה מחוספסת במיוחד. דגמים בהירים אין כמעט למרות שג'ינס בהיר זה ה-עניין של הקיץ.

יש להם מספר גזרות, ואנחנו כאן כדי למפות את הטובות מביניהן. למרות חיבתי היתרה אל הגזרות הצרות, ארצה להמליץ קודם כל על high kai, גזרה במותן בינונית עם רגל צרה וארוכה, שאינה חונקת מידי אבל עדיין שומרת על כל הכללים של הרוק אנ' רול. כיאה לחברת דנים רצינית, כל גזרה מגיעה במספר שפשופים – כאשר sharp worn לוקחת את כל הקופה עם מסגרת כהה ושפשופי בירכיים מדורגים. לאלו שפחות רוצים להרגיש את הג'ינס על הרגל, אבל עדיין לשמור על מראה של ג'ינס מעצבים, כדאי לבחור ב- straight sven במיוחד בצבע השחור המשופשף.

הג'ינס של נודי שייך לקטגוריית הסופר פרימיום, מה שמבטיח ומקיים עשייה מדוקדקת ומושקעת, שהתוצר שלה הן גזרות בלתי מתפשרות (הדבר הכי חשוב בג'ינס) ושהשפשופים יראו כחלק אורגני מהתוצר המוגמר ולא ככתמים לבנים על המכנסיים.

למרות שעמוד השדרה של הקולקציה היא מכנסי הדנים, בנודי ג'ינס יש גם מגוון לא קטן של פריטים שהולכים על האג'נדה העיצובית – החל מטי שירטס אוונגרדיות ומהוהות, דרך חגורות עור כבדות וכמובן ג'קטים מסוגים שונים. המעניין שבהם הוא ג'קט בגזרת אופנוענים.

סנוביזם אמריקאי

הבגדים של נודי ג'ינס נמכרים במקומות רבים, אבל העובדה בניו יורק הם נמצאים בבארניז, אטריום ועוד כמה ספוטים נחשבים לאופנה מה שמחזק את תדמית המותג ככזה שמיועד למבינים. גם המחירים מכוונים לקהל שמוכן להשקיע כדי לקבל תמורה אנינה. 250$ ועד 620$ לזוג מכנסיים. ראוי לציין במיוחד את המחוייבות של החברה אל קוד ייצור הוגן. יש להם למשל טי שירט שחלק מהכנסותיה יתרמו לאמנסטי ואפילו את קו הדנים מייצרים מכותנה האורגנית. כי ג'ינס נכון צריך גם להיות נבון.

להשיג בארץ: 'סיליה', רח' פרישמן 88, ת"א; APT 36, כיכר המדינה והחל משבוע הבא גם ב-911, רח' שינקין 60 ת"א.


מחירים: 550-2,000 ש'

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully