וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנג, באנג

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

2.4.2008 / 11:03

רצחתם את הסקיני? למה לא תשמידו בפצצה את הג'ינס עם הקרעים ואת החולצות שמתמוטטות מעומס הדפסים. על בגדי לי קופר

הקמפיין לפני הכל, הוא אחד הטובים שהיו פה בתחום האופנה. לי קופר יצרו דרמה וקיבלו את תשומת הלב של המתעניינים במצב הרוח של הג'ינסים. אנשים מזמזמים את שיר הנושא "באנג, באנג" והפרסומת קולנועית ומעניינת גם בצפיות חוזרות.

בקרוב יעלה שלב ב' של הקמפיין ואז לי קופר יגלו לציבור הרחב מי המחליף שעומד להכנס לחלל הצר וההדוק שהותיר אחריו הסקיני שהם קברו בחול. לקהל השוקק והמתוח אפשר לגלות כבר עכשיו ששוס גדול אין פה. לי קופר לא המציאו דגם שניער לחלוטין את סצנת הג'ינס לפני כשנתיים ושינה את הרגלי הלבוש של בחורות, באופן גורף ועולמי, כמו שקרה עם הסקיני.

הקמפיין של לי קופר אם כך מעיד על התבונה של החברה ושל משרד הפרסום שלה (פוגל אוגלבי) בבניית אסטרטגיה תדמיתית ופחות על מקוריות אופנתית. אבל בעולם שבו דימויים חשובים יותר מהדבר עצמו, גם זה משהו. ניראה שאנשים יהיו גאים יותר להסתובב עם הלוגו של לי קופר על התחת בעקבות הקמפיין וזה הרי שם המשחק.

היורש האמיתי: הגזר

ובכל זאת, מבין האלטרנטיביות הצפויות שלי קופר מציעים במקום הסקיני, בולטת גזרת הגזר. כשאומרים Carrot) זה נשמע יותר טוב). קצת רחב למעלה ולא חונק ירכיים והפוך צר יותר מהברך ומטה. גזרה מחמיאה וקולית מאד שהחסרון היחיד שלה הוא שמכנס מתחיל קצת נמוך מדי. כלומר, מומלץ עם חולצות שמשתפלות מתחת לחגורה.

חוץ מגזרת הגזר, ההבטחה: MEET THE NEW JEANS לא מקויימת כי אין יורש אחד ברור אלא פשוט מעודדים את המתלבשים לא לביות קורבנות של הסקיני הלא מחמיא אלא לבחור לפי שיקול דעת מבין האופציות שמציעה החברה: מכנסי ג'ינס ניאון (אנחנו בעד), גזרת הבויפרינד (הגזרה המרושלת מתאימה יותר לבחורות נעריות. ניראה מוזר עם הרבה סיליקון בחזייה), גזרה הסטרייט לג (ג'ינס צמוד בגזרה ישרה. מומלץ), סן טרופז (תיפתחו, למה לא) ואפילו גזרת הסקיני מופיעה ברשימת הדגמים שמציעה החברה לקיץ. ממש כך.
מבין קולקציית הגברים מומלצת גזרת הניו רייב שהיא נמוכה במיוחד ומתרחבת למטה ומיועדת לבני 14-16.

הדוגמן כערס

לי קופר רוצה להיתפש חברת אופנה שמציעה עוד פריטים חוץ מג'ינסים אבל הטופים שלה לקיץ הזה לא מאד משכנעים או מסמנים יתרון משמעותי על פני המתחרים. כשהם מעצבים גופיות רוקריות עם עומס של כיתוב והדפסים מרדניים, זה עמוס ומבהיל. הדגמים הרגועים מוצלחים יותר, למשל חולצת כפתורים עם משבצות קטנות בשחור ולבן וכיס קדמי שעליו שלושה כפתורים צפופים ובלתי צפויים.

הדבר המרגיז בכל הסיפור הוא איזה ניחוח של טראשיות ישראלית שעולה מהאופן בו החברה מציגה את עצמה. הדוגמניות בקטלוג ובתצוגת האופנה של החברה שהתקיימה השבוע, לובשות ג'ינסים שקטנים עליהם במידה או שתיים, ובכניסה לאירוע החברה, למשל, הן לא הפסיקו להתמתח בחוסר נוחות כדי להצליח לחיות בתוך המכנסונים.

החולצות מוצגות בקטלוג כשהן פתוחות בערסיות מוגזמת גם אצל הבחורים וגם אצל הבחורות. תמיד החזיות בחוץ, או הכתפיים, או גם וגם. וכן, נקעה כבר העין גם מלראות חולצות גברית שיש עליהם גם פסים וגם הדפס עם כיתוב באנגלית. או גם כיתוב באנגלית וגם גולגלות.

המלצת הבית לסיכום היא לצרוך אבל להקפיד על מידות הגיוניות, לשים לב לנעליים היפות שמוכרים בסניפי החברה בעקבות שיתוף פעולה בין לי קופר למותגי הנעלה מעולים כמו הסניקרז של GOLA לגברים ולתיקים שישמחו תיכוניסטים אלטרנטיביים. להתעלם מהתכשיטים השבטיים חסרי העידון ולא לקחת הביתה ג'ינסים עם קרעים. הם, חברים, המועמדים הבאים לחיסול בנשק חם.

מחירים:

ג'ינסים לנשים: 250 - 350 ש', חולצות: 50-200 ש'.
ג'ינסים לגברים: 300 - 450 ש'. חולצות גברים: 80 - 150 ש'.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully