וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון הכותנה

לרה רוטר

5.4.2008 / 10:15

אם אתם לא רגילים לצאת מהבית בחליפה האורגנית שלכם, כדי לקפוץ למחזר בקבוקים, כנראה שתתקשו להעריך את קולקציית נעלי הקיץ של גלית רייך

מאחורי קולקציית נעלי הקיץ של ANIMAL BEING, עומד ערבוב נטיותיה האמנתיות של המעצבת, גלית רייך. רייך בת ה-39, מייצרת את הבגדים של עצמה כבר מגיל 14 ובכל זאת הג'וב הראשון שלה היה להיות מנהלת ההפקה של "החברים של נטשה" ואחר כך גם זו של ג'וזי כץ, איגי וקסמן והשמחות. אחרי עבודה בחנויות מעצבים שונים ניו יורק, במשך 3 שנים, הקמת בית קפה בפלורנטין ומכירת קוטור בחנות של גדעון אוברזון במשך 8 שנים – "בית הספר שלי לטקסטיל" כמו שאומרת רייך - היא התחילה לעצב נעליים בעצמה.

המותג של רייך נושא את דגל האקולוגיה והמחזור והוא אהוד במיוחד על כל מי שנוהג להתלבש בפריטים מכותנה אורגנית ולהתהלך בנעליים שטוחות. אחד מעקרונות ה- ANIMAL BEING הוא להגן על רווחתם כל בעלי החיים באשר הם, בין היתר על בני האדם. לכן מקפידה רייך על ביטנות מכותנה אורגנית, רפידות גומי ועקבי עץ או כאלה עטופים בבד- בגובה של לא יותר מ-5 ס"מ, המקסימום המומלץ ע"י אורטופדים.

קריצה למרקיז דה סאד

אחרי שבחורף היא הלכה על נעליים מצמר כבשים ומשי אורגניים, עברה הקיץ רייך לבדי ריפוד של חברת KRAVET GREEN, עשויים מ-100% פוליאסטר ממוחזר, עמידים בפגעי מזג האוויר. הפן האקולוגי בכל העניין, הוא שימוש חוזר בחומר שעתידו החלופי הוא לעמוד ולא להיכחד למשך שנים.

נעלי הפוליאסטר מאופיינות בצבעים טבעיים, של שמנת, אפור, חום ודוגמאות של פפיטה וטוויד. מכיוון שרייך אוהבת מאוד לשתף פעולה עם אמנים שונים, הקיץ חלק מהדגמים עשויים גם מבדי קנבס מודפסים, שנוצרו בשיתוף פעולה עם אמנית הטקסטיל תמר בר נס, עם הדפסי חרקים, כמו נמלים וזבובים או הדפסים מופשטים. כל הדגמים הם טוויסט נשי לדגמי נעליים גבריות, וכוללים דגמים הקורצים לנעלי מרקיז או לנעלי פועלים יפניים.

הנעליים מיוצרות ע" אודי שפיגל, שהיה המורה של רייך בבית הספר "אקילס" לנעליים (שנסגר בינתיים) והדגמים מוצגים בימים אלה בתערוכה "בקשר לגוף האשה", שאצר אריה ברקוביץ' בגלריה "החווה" בחולון. בתערוכה מוצגים הדפסים של בר-נס על קנבס, לצד דגמים של הנעליים שיגיעו בקרוב לחנויות. כרגע ניתן להזמין ישירות דרך המעצבת גלית רייך בטל' 054-7538125.

מחירים:
500-900 ש'

התערוכה "בקשר לגוף האישה" תוצג עד ה-12 באפריל בגלריה "החווה", רח' הנחושת פינת רח' המלאכה, אזור התעשייה, חולון. טל' 03-5596590

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully