וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי קוואקובו תעצב ל-H&M

לירוי שופן

6.4.2008 / 15:25

אחרי מדונה ורוברטו קוואלי גם ענקית האופנה "קום דה גרסון" תעצב קולקציה ל-H&M. המחירים עממיים, התור יהיה ארוך

מדי שנה מקפידה H&M לפנק את לקוחותיה העממיים, בקולקציית "קפסולה" – ליין המעוצב על ידי מעצבי-על אקסקלוסיביים, כמו קרל לאגרפלד וסטלה מקרתני (ואפילו מדונה) הנמכרת במחירים הנמוכים של הרשת ובדרך כלל גם זוכה להצלחה היסטרית.

בשנה שעברה זה היה רוברטו קוואלי, שקולקציית הקפסולה של אזלה מן החנויות בפחות מ-24 שעות, ובסופ"ש האחרון הודיעה H&M על שת"פ מרגש במיוחד עם מותג האופנה הרדיקלי "קום דה גרסון".

את המותג הקימה המעצבת היפנית ריי קוואקובו בת ה-66, ב-1969 והוא הפך למצליח במיוחד בסנבטיז. קוואקובו ידועה בעיקר בקולקציות החדשניות שלה, שעוסקות באופן קבוע בחקירה של גזרות ושילובים יוצאי דופן של חומרים.

קוואקובו תעצב עבור H&M קולקציה לנשים, גברים ואפילו מספר פריטים עבור ילדים. השנה H&M לוקחים את השת"פ אפילו צעד אחד קדימה, ומכריזים לראשונה על השקת בושם יוניסקס כחלק מן הקולקציה המשותפת.

לשאלת העיתונאים מה למעצבת שנמצאת בצד האמנותי של הסקאלה עם מותג אופנה סופר מסחרי, ענתה קוואקובו שבאופן קבוע מרחפת השאלה שאמורה להכריע בין היצירה לעסקים, ולדעתה שיתוף הפעולה הזה יביא את הדילמה הזו לאקסטרים תוך ניסיון לפתור אותה. בכל מקרה נדמה ששיתוף הפעולה הזו יוצר הד אדיר וצפייה של מליוני מעריצים שיוכיחו שוב, שכדאי לעמוד מחוץ לחנות בשעה חמש לפנות בוקר רק כדי להצליח להחזיק בארון פריט של מעצבת על. תאריך היעד להשקת הקולקציה הוא נובמבר 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully