וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדים שענת אוהבת במיוחד

לרה רוטר

7.4.2008 / 13:00

מותג של בגדי יומיום שהם לא אופנתיים מדי או בנאל, ועם הילה פלדמן כפרזנטורית. "מוטי וענת" תוקעים יתד בכיכר מסריק בת"א

לפני כחצי שנה נפתחה בכיכר מסריק בתל אביב חנות קטנה הנושאת את שם המותג "מוטי וענת"”. היו (ויש בה עדיין) בגדי קז'ואל טובים - שמלות מעטפת ושמלות בלון, גופיות נעימות, חולצות עם גזרות שמטשטשות את הנחוץ, טוניקות, וסטים וז'קטים קטנים וחמודים. כולם בגזרות משוחררות שיתאימו גם לאלה שלא נוטות להדק בגדים לגוף.

ענת מ"מוטי וענת" היא ענת קמפנר (38) שבעברה עבדה כמעצבת ומודליסטית אצל "יעל אורגד”, ב"בוניטה" וב"יילו”. היא אמא לשניים והכוונה שלה היא לעצב אופנה יומיומית לגוף הנשי, הצעיר והבשל. במכנסי הלייקרה שלה יש שני כיסים גדולים בצדדים והטוניקות עשויות כך שבחלקן התחתון משולבים כיסים תפוחים המרחיקים את הבגד מהגוף. יש בחנות טי שירט עם שיפולי בד באיזור הבטן ושמלת הבלון ושמלת כתפיות שנלבשות מעל גופייה או טי-שירט.

החן בבגדים של "מוטי וענת" נובע מדיטיילס קטנים שהופכים פריט בנאלי לקצת יותר מיוחד. למשל גופיית ריב פשוטה שעוטרה בסרט המחבר בין כתפיות הגב או בסיכת פפיון עם זרקונים בחלקה הקדמי. הטוויסט האפנתי הוא עדין והופך אותם לכאלה שיכולים להתאים גם לנסיבות שבהם נעים להיראות מטופל אך במקצת. מאידך יש בקולקציה פריטים כמו מכנסיים מחויטים וווסטים תואמים שלא יביישו אשת עסקים.

איזה נוירוטית

המותג "מוטי וענת" נולד לפני כשנתיים. עד להקמת החנות הוא פעל במתכונת של שיווק לחנויות ברחבי הארץ כאשר הדיגום והעיצוב נעשה מהסטודיו ששוכן עד היום ברח' גרוזנברג בת"א. מוטי וענת חברו כשענת עבדה כפרילאנס ונשכרה על ידי מוטי לעצב לו קולקציה למותג MISHARIKA שהיה אז ברשותו. שניהם חיפשו דרך חדשה והחליטו להקים יחד את "מוטי וענת", כשענת אחראית על הפן העיצובי ומוטי גינדי (31) על הצד העסקי.

"את החנות החלטנו לפתח כחלק מתהליך המיתוג. רצינו שכל הפריטים בקולקציה יעמדו יחד לתצוגה וידברו את השפה הכללית שלנו. בחנות יש גם היצע של כל הדגמים והמידות שנעות בין 38 ל-46, וכל שבוע אנחנו מקפידים להוסיף לקולקציה פריטים חדשים. במקביל אנחנו ממשיכים כמובן לשווק לחנויות ברחבי הארץ” ענת מספרת.

הקולקציה הנוכחית היא הרביעית במספר ומדגמנת אותה בצילומי היח"צ השחקנית הילה פלדמן שמפורסמת בעיקר מהשתתפותה בסדרה "משמורת" שכתבה עירית לינור. "יש בהילה משהו נקי, היא בחורה איכותית שנראית כמו מלאך עם השער הג'ינג'י והעיניים הכחולות השקופות. מהסדרה חשבתי שמדובר בבחורה קצת נוירוטית וכשהיא הגיעה לצילומים התברר שהיא לא שובבה כמו שחשבתי. עובדה גרמה לי לאהוב אותה יותר”.

הבגדים שענת עיצבה לקיץ מאופיינים כמתבקש העונה בצבעים חזקים כמו סגול, צהוב, אדום, ירוק, כחול רויאל ואפור. הבדים המודפסים מעט נדושים אבל הגזרות הטובות והמחמיאות והמחירים הנגישים הופכים את כל החבילה לכדאית. כל ייצור הבגדים של "מטי וענת" נעשה בארץ.

איפה - כמה

טווח מחירים:
חולצות 149-199 ¤ ,מכנסיים 300-349 ¤ ,שמלות - 300-399 ¤ , גופיות- 99 ¤
"מוטי וענת": כיכר מסריק 21 ת"א ובחניות מעצבים ברחבי הארץ. לבירור החנות הקרובה: 077-7506363

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully