וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק גל אוחובסקי בקריז

טלי שריזלי

7.4.2008 / 23:21

הסניקרס מקבלות מעמד של קדושה והופכות לפריט שמערער בחורים. על כתובת סודית ומסעירה אחת, במנהטן

בחוגים מסוימים, סניקרס של נייק או אדידס, שיצאו זה הרגע במהדורה מוגבלת, יכולים להעניק לך יוקרה חברתית (וגם לעלות בערך אותו דבר) כמו זוג חדש של סטילטו מבית מנולו בלאניק. קשה לשכוח את הפרק ב"הפמלייה", שנותן הצצה חטופה לתרבות הסניקרס העכשווית שבו טרטל, חובב סניקרס מושבע, מנסה להשיג סניקרס מהמהדורה המוגבלת שהוציאה נייקי בשיתוף פעולה עם אמן הגרפיטי Fukijama.

טרטל עובר מחנות אחת לשנייה ומגיע עד סנטה מוניקה, שם הוא מגלה כי די.ג'יי AM, לקח את הזוג האחרון במידה שלו. אם הפרק יצר בכם הזדהות עמוקה עם טרטל ואם הסטייל שלכם הוא יותר סמנת'ה רונסון מאשר ניקי הילטון, אני ממליצה להגיע ללואר איסט סייד, לרחוב ריווינגטון ולהתחיל לחפש את Alife Rivington Club, במספר 158.

אם תגיעו סתם לכתובת לא תמצאו בהכרח את המקום. גם כששאלתי את האישה הנחמדה בחנות הצמודה "היכן זה A-life?", לא היה לה מושג על מה אני מדברת. למזלי ראיתי פתאום את שלט המתכת המוחבא וצלצלתי בפעמון. העובדה כי אין לחנות חלון ראווה, ושהכניסה מתאפשרת רק אם מצאת את פעמון הכניסה הצנוע, בהחלט עוזרת לבסס התחושה כי אתה, הנכנס בשער, חבר במועדון אקסקלוסיבי.

נעליים כוואזות

נראה כי ה- Alife Rivington Club התכוון להיות מועדון הג'נטלמנים של הסניקרס. כמו מועדוני הגברים הנפוצים בקמפוסים של אוניברסיטאות היוקרה ברחבי העולם, העיצוב והאיבזור פה אינם משאירים מקום לספק. הקירות מחופים בעץ המהגוני, הכורסאות העור והשטיחים אדומים ומשתרעים מקיר לקיר.

את הקריסטלים והחרסינות בוויטרינות מחליפים הסניקרס היפים והמיוחדים ביותר שתוכלו למצוא. מהרגע שאדם עובר דרך דלתות אותה חנות סניקרס, אחרי שעבר דרך חצר פנימית מצועצעת, הוא לא יכול שלא לחשוב לעצמו – "אז זו בעצם הדרך שאנחנו אמורים להסתכל על סניקרס. כי כאן, הסניקרס, אבן הדרך של ילדותינו, מקבלות אריזה חדשה ונוצצת עם מימד קדוש לכאורה.

הבסיס של רעיון החנות הוא בעצם הניגוד – הסניקרס, הנעל הפשוטה שליוותה כל ילד ממוצע, מתקבלת באריזה מאד נוצצת ומבריקה. שילוב של גבוה ונמוך. תאים על גבי תאים מציגים את הקולקציות האחרונות של מיטב החברות. דגמים חדשים מגיעים לחנות מדי שבוע, ופריטים חמים נחטפים מיד. עם זאת, על מנת ליצור תמיד מקום ל"דבר החם הבא", Alife, אינה מקבלת את אותה סחורה פעמיים.

נייקי בלעדי

ניתן למצוא בחנות היוקרתית שם את קולקציות הקיץ הבלעדית של נייקי, עם דגמים שלא תראו לדעתי בסתם איזה Foot Locker לצד מהדורות מיוחדות של ניו-באלאנס (כן כן, מי היה מאמין?).

הדבר החם ביותר בחנות הוא הנעל שעוצבה על ידי צוות Alife Rivington Club ו- Asics. הנעל קרויה Asics Gel Lyte III, ומוצמדת אליה תגית קטנה עם הלוגו של Alife, אשר מוסיפה לנעל מראה פרימיום. שיתוף הפעולה הקודם בין שתי החברות הוליד נעל צעקנית משהו ומוגזמת בדמות צפרדע מוזרה, אך הפעם התוצר הוא קלאסי והרבה יותר ומעודן. הנעל מעוצבת או באפור עם נגיעות של כתום או בצהוב-קארי עם נגיעות כחולות. המשלוח הראשון של הנעליים יגיע לחנות רק במאי במהדורה מוגבלת של 216 זוגות לכל צבע.

החנות מציעה גם בגדים שהמומלצים והמעניינים שהם הפריטים של Alife. טי-שירטים וסווט-שירטים גדולים במיוחד אשר נותנים את התחושה של חולצות קולג' ישנות – מורשת אמריקאית טיפוסית. הסווטשירטים עבים ורכים והצבעוניות מרשימה.

כיאה למועדון ג'נטלמנים המחירים גבוהים יחסית, אבל יש כאלה ששום דבר לא יעמוד בינם לבין הסניקרס שלהם. Alife Rivington Club נותן את התפאורה המתאימה לכל קונה פוטנציאלי המחפש סיפור ראוי, שילווה את הקנייה הבאה שלו.


ARC - Alife Rivington Club 158 Rivington St., New York, NY 10002

  • עוד באותו נושא:
  • סניקרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully