וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירית במדינת הגמדים

לרה רוטר

8.4.2008 / 13:30

בארץ הבנות מתלבשות כמו האמהות שלהן, גם אם הן בנות 5. אירית יודעת את זה ועכשיו מחפשים את היורשת לבר רפאלי

אחרי שעזבה אירית סימון בטריקת דלת את המותג שלה, "אירית", אמרה שלום לבר רפאלי ומכרה את המניות לבעלים של "ג'אמפ", החליטה להקטין מידות ולהתחיל לעצב בגדי ילדים. השותף העסקי החדש שלה במותג LITTLE BY IRIT הוא בורא עולם, זה שמבחינתה העניק לה את הכשרון לעצב ואחראי על התנודות האופנתיות בחייה.

אבל למרות השינויים והעובדה שהיא מעצבת לילדים, קו בגדי הילדות של אירית נראה בדיוק כמו הפריטים שעיצבה בעבר לאמהות שלהם, כולל הנטייה לעצב גזרות סקסיות. "אני עושה מה שבאופנה, אבל לילדים. המטרה שלי היא להביא טרנדים אופנתיים במידות קטנות בזמן אמת", היא מסבירה. על השאלה איך בגדים סקסיים לילדות מסתדרים עם האהבה שלה לאלוהים, היא משיבה: "לפחות אני כבר לא עושה בגדים סקסיים לנשים". תמוה.

סימון טוענת שהגיעה לתחום הלבשת ילדים, אחרי שמיצתה את עיצוב האופנה לנשים. "הגעתי בזמן מאוד קצר, למצב מסוים שבו הכל היה אחלה ופצצה ובכל זאת, בנפש, הרגשתי שאני צריכה לעבור למשהו אחר. אז מכרתי. מבחינתי, המכירה של המותג שלי לידיו של רמי שביט, הבעלים של המותג ג'אמפ, היא מכירה לידיים הכי טובות שיכולתי למצוא. אני בטוחה שהוא ימשיך את הקו שלי ויגרום ל'אירית' להמריא עוד יותר גבוה. לאופנת ילדים פניתי בדיוק מאותה הסיבה שבגללה הקמתי את אירית. הרגשתי שחסרים בגדים מעוצבים לילדים ואם כבר יש כאלה הם מאוד יקרים".

אירית רואה את "זארה" או "הוניגמן" כמתחרים, אבל מבטיחה שהמחירים שלה יהיו נגישים יותר ושמספר הפריטים שהיא תייצר מכל דגם יהיה מוגבל. לראות ילדים במסיבת יום הולדת כשהם לבושים אותו דבר עושה לה צמרמורת והרעיון הוא לחדש את הקולקציה כל הזמן בלי לעשות ריפיטים. "השם נתן לי כשרון גדול, כך שאני יכולה להרשות לעצמי לייצר דגמים בכמויות", היא מסבירה את ההיגיון שמאחורי העיצוב.

עד כה נפתחו 4 חנויות של המותג החדש בקניונים ברחבי הארץ ובקרוב ייפתח הסניף החמישי. בנוסף לבגדים, יציעו הסניפים אקססוריז לילדים, כמו כפכפי הוויאנס, שעליהם הוסיפה סימון פייאטים וקישוטים, ליין תכשיטים לילדים של המעצבת "לולי" ובעתיד גם אקססוריז של המותג "הלו קיטי".

הקולקציה מיועדת לבני 3 עד 12 שנים.
טווח מחירים: 59-259 ש'

LITTLE BY IRIT, קניון ארנה, הרצליה; קניון הזהב, ראשל"צ; גרנד קניון; קניון סיטי, אשדוד. בקרוב ייפתח סניף נוסף בגבעת שמואל.

  • עוד באותו נושא:
  • אירית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully