וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה איסלה בוניטה

שלי גרוס-חדד

13.4.2008 / 6:30

הקולקציה החדשה של בוניטה, יפה. אבל ימית סול ממש מהממת! שלי גרוס-חדד מנסה להתרכז בבגדים השמחים והמתוקים

אתם בטח מכירים את זה. אתם יוצאים לדייט בלי יותר מדי ציפיות וחוזרים הביתה מסוחררים לגמרי. זה קרה לי עם תצוגת האופנה של קולקציית הקיץ של בוניטה. הגעתי זחוחה – בוניטה מעולם לא היתה התיון שבחרתי לכוס התה שלי, יצאתי מאוהבת עד מעל הראש.

המיקום הלא שגרתי שנבחר לתצוגה היה אולם קולנוע, ובאולם קולנוע כמו באולם קולנוע, הכוכב הראשון של הערב היה סרט קצר שתיעד את צילומי הקטלוג בכיכובה של הפרזנטורית החדשה של החברה – ימית סול. החלטה חכמה מאד שיצרה מיד חיבור הדוק בינה לבין הקולקציה. ימית סול היא הפרזנטורית המושלמת: היא מתוקה, משדרת הבטחה לצד אפל ונראית אינטיליגנטית. גם הבגדים הכי סקסיים-מוגזמים נזכרים שיש להם חוש הומור כשהם עליה.

הקריצה הזו עברה גם לתצוגה: הסטיילינג היה מתוק להפליא ושילב שיער אסוף ומגולגל במרכז הקודקוד ומשקפיי ראייה בסגנון וינטג' עם הבגדים הצמודים והלעיתים אובר נשיים.
הקיץ עושה טוב לנערת בוניטה שאני רואה בעיניי רוחי: צעירה מאד, שזופה תמידית, עושה את דרכה בין מסיבות באיזורים החמים לפי העונות, עוסקת בהתאהבות במשרה מלאה. לא מגיעה למשרד ולא תתפסו אותה בחיים בגינת המשחקים.

נערת בוניטה מתנסה גם בדגמ"ח

הקולקצייה האביבית שואבת השראה משלושה סגנונות עיקריים: שנות ה-50, ילדי הפרחים והאוונה קלאב.

את מראה שנות ה-50 ייצגו מכנסונים, חצאיות מתרחבות וחצאיות ג'ינס, וחגורות שהצמידו את הבגדים למתניים. כשאת מתכננת סוף שבוע על היאכטה תארזי הרבה אדום, פסים בכחול ולבן ושפע נקודות וכוכבים.

בקבוצת ילדי הפרחים הצבעוניות עזה יותר והאפשרויות לפרשנות אישית רחבות יותר (מהקבוצה הזו גם מי שאיננה נערת בוניטה קלאסית תוכל למצוא מה לקחת הביתה, לשלב בארון הקיים שלה). בלטו: אוברול משיפון שקוף, שמלות לבנות, בגד ים בהדפס tie dye , מכנסי סן טרופז ומחשופי סטרפלס.

קבוצת הוואנה קלאב אמורה להיות האחות המיושבת יותר. כשהיא לבושה בבגדים מהליין ההאווני, נערת בוניטה הרומנטית מראה לנו שיש לה גם צד קשוח, ולראיה: היא לובשת ג'קטים, דגמ"ח וג'ינס!

בסוף התצוגה, אחרי שצפינו גם בריקוד לצלילי la isla bonita של מדונה בגרסת דאנס, מגיעה ימית סול בכבודה ובעצמה לוודא סופית שכל הנוכחים שבויים בקסמה. אהבה מביאה אהבה. אני, מדונה, ימית והרקדנים. כולנו מפליגים ביאכטה של נערת בוניטה אל עבר השקיעה. חבל רק ששום דבר מהקולקציה השמחה הזו לא יעלה עלי.

מחירים:

מחירים:
גופיות 120-200 ש'
מכנסיים 260-430 ש'
שמלות 350-450 ש'
חולצות: 220-300 ש'
חצאיות: 200-300 ש'
ג'קטים: 270-350 ש'
מכנסונים: 150-250 ש'
חזיות: 70-120 ש'
חגורות: 100-550 ש'
אוברולים: 350-450 ש'
ג'ינסים: 330-430 ש'
טייצים: 190-270 ש'
ברמודות: 220-280 ש'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully