וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשוקה עגולה

לרה רוטר

12.4.2008 / 0:31

רוכסנים מתחכמים או חוטי ברזל לא צפויים הופכים את בגדי המותג הבריטי Full Circle לעולים חדשים רצויים מאד

כשטל כספי פתחה לפני כחצי את את חנות האופנה "בק יארד", בסמוך לקפה מרסנד המיתולוגי ברח' פרישמן בתל אביב, היא האמינה בקהל האופנה המקומי וביכולתו לזהות אופנה בריטית איכותית וכך ללא היסוס, היא החלה לייבא בגדים של 'פול סירקל' FULLCIRCLE, מותג אנגלי בן 10 שנים, שמצליח להעמיד אופנת סטריט, המרשימה גם קהל מאותגר אופנתית.

מאז עברה חצי שנה. קולקציית החורף של הנשים, נחטפה וחוסלה ואילו בתחום אופנת הגברים, ממשיכה כספי להאמין שזה רק עניין של זמן עד שהגברים הישראליים יגלו את הבגדים המוקפדים האלה.

בבגדי הקיץ של FULL CIRCLE שמלות ועליוניות ממשי, בצהוב שחור וקוראל, שמלות שחורות ועליוניות עטלף מסאטן שחור, חולצות ושמלות מוויסקוזה משובצות באבנים ומכנסיים מפשתן מוזהב.

קולקציית הגברים כוללת 9 דגמים שונים של ג'ינסים, מכנסי כותנה ארוכים או קצרים בכחול ואבן וטישירטס עם הדפסים מעניינים, כמו למשל טייק אופ על תמונה של חיילים אמריקאים ממלחמת העולם השנייה שאוחזים מצלמות אבטחה או רובוט שמניף דגל.

קחו ריצ'רץ' ושחקו איתו

מה שיפה בבגדים של פול סירקל, זו ההתחכמות העדינה בפרטים. לצווארון של החולצות המכופתרות לגברים, לדוגמה, הושחל חוט ברזל שמאפשר משחק צורני וחולצה אחרת מכילה צווארון בעל קפל נוסף, האחוז בכפתור.

בבגדי הנשים הטוויסט מתבטא למשל בז'קט לבן מכותנה, עם קפוצ'ון התפוס ברוכסן ארוך המעטר את כל שטח הז'קט. כשפותחים את הרוכסן אפשר לשחק עם רצועת הבד שמתקבלת, באופנים שונים.

שמלת ויסקוזה שחורה מגיעה עם שרשרת הנקשרת לשמלה בסרט סאטן שחור וגם אותה ניתן להסיר, לגופיית סבא מחוברת מעטפת בלון מבד טישו ולשמלת המשי כתפיות שנכנסות למסילה, דבר המאפשר לכוון את אורכן לפי הצורך.

כספי מיבאת לחנות גם תיקי לכה גדולים בצהוב נאון ותיקי קנבס חלקים או מודפסים בשחור לבן. לגברים יש חגורות עור ועניבות.

מחירים:

נשים: חולצות 260-590 ש', גי'נסים 715-733 ש', שמלות וטוניקות 500-900 ש', תיקים 300-700 ש'. גברים: מכנסיים600-830 ש', חולצות כפתורים 320-590 ש', ג'ינסים 587-733 ש', טישירטס 250-350 ש'.

BACKYARD, פרישמן 20 א, ת"א. טל: 03-5225511

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully