וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהייתי בלונדינית משעממת

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

13.4.2008 / 12:02

אם את רוצה להדגיש את איזור החזה, אם מצב הרוח שלך הוא אלגנטי מאופק, אם את מוזמנת לקוקטיל על מדשאה מטופחת ביום העצמאות, כנסי ל- JUMP

מי הן הבחורות שהקולקציה החדשה של JUMP תעניין אותן? האם הן רזות כמו ויק הפרזטורית של המותג ששמלות וחצאיות מבד נוזלי יושבות עליה נהדר? כניראה שכן, למרות שגם פריטים מבד מתגהץ ועומד יש בחנויות המותג לעונה הקרובה.

הרוח ששורה על הפריטים היא מהודרת משהו. אם את נוהגת לבקר באופרה, לפקוד אירועי מחול או מתכננת ללגום מימוזה קרה על מדשאה מטופחת של חברים מקושרים ביום העצמאות - ניראה שאלה הבגדים בשבילך.

מעצבי החברה השקיעו מאד באיזור החזה העונה והכבירו באבנים עדינות, רשתות דקיקות ומיני סילסולים כדי למשוך את תשומת הלב לשם.

הקולקציה מתחלקת לפריטים במראה גיקי. למשל, חצאיות קפלים, חולצות מכופתרות או חולצות עם ועניבות קשירה ומכנסיים בעלי מותן גבוהה. וגם פריטים במראה נובו רישי עם השראה מפסטיבל קאן וחופי סאן טרופז, למשל שרוולי קימונו ועטלף, מכנסיים מתרחבים, בולרו קטנים ושמלות נשיות באורך מיני, מידי או מקסי.

קבוצות פריטים נוספות הן בהשראה אתנית או בסגנון הספארי - מגמות שדשים בהן בלי סוף והגיע הזמן להתחיל ולאפק. למרות זאת הסט הבולט מבין האופציות שמוצעות בקטלוג הוא ספארי במהותו ובנוי מחצאית ירוקה עם הדפסים גדולים אך עדינים בצבע חום וגופיה חומה עם מחשוף עמוק. מראה שיהלום את בת השגריר שהגיעה לפירקה ומחפשת לה ארוס שיהלום את חייה.

נמנום רמת שרוני

המצמוץ המתבקש הוא למראה ויק, שכל כך הלם אותה להיות צעירה, בועטת, מנותקת ופאנקית. זה בלתי נמנע להתבגר וגם הולם אותה אבל הגלגול הזה כדוגמנית של אופנה סולידית, במראה של רמת שרונית מטופחת, השקועה בעולמה, קצת מיובש. יש בנות 30 ומשהו שניראות יותר מלאות חיים וחבל לקשר את הסולידי למשמים. המסר שעובר מהסטיילינג, הפוזינג והלוקיישנים הוא קצת נטול לחלוחית.

יש שיגידו שמדובר בקלאסיקה, אירופאית, עדינה אבל אם כך הרי שכל העדינות הזאת נראית רע בתוך בגד בטורקיז ים תיכוני בוטה. ובכלל נסיון להיראות קלאסי וטריקו הם צירוף אסוני.


טווחי מחירים:
טופים וגופיות: 59.90-299.90 ש'.
טוניקות: 149.90-399.90 ש'.
שמלות: 189.90-399.90ש'.
חצאיות: 129.90-379.90 ש'
מכנסיים: 129.90-429.90ש'.
ג'ינסים: 299.90-399.90 ש'.
ז'קטים: 299.90-499.90 ש'.

  • עוד באותו נושא:
  • ויק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully