וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשרד

רוני מולה; צילומים: ינאי יחיאל

14.4.2008 / 0:23

סדרה חדשה של הצלם ינאי יחיאל. ראשונים להתייצב בבגדי העבודה שלהם מול המצלמה - עובדי המועצה הבריטית בישראל

המועצה הבריטית היא גוף התרבות הבינלאומי הרשמי של בריטניה, האחראי לקשרי התרבות של בריטניה עם מדינות אחרות. למועצה נציגות ב-109 מדינות ברחבי העולם, המשרדים בישראל ממוקמים ברמת גן, לצד משרדים קטנים יותר בירושלים ובנצרת.

משתתפים:
בחצאית טול אדומה וחולצה שחורה: מיכל גיטניק, בת 29, מתאמת פרויקטים אמנותיים, ילידת הארץ.
"מאז שאני זוכרת את עצמי, הדבר הראשון שהייתי עושה כשהייתי נכנסת לבתים חדשים היה לנעול את נעלי העקב הכי גבוהות של נשות הבית. סיפור החצאית הוא מעניין, החצאית עשויה משני חלקים: חלק עליון שעשוי ממכנס לשעבר וחלק תחתון מטול אדום. הורי קנו לי את המכנס באירופה, וממש לא התחברתי אליו. ידידי המעצב המוכשר שלומי פתח עבורי את המכנס והפך אותו לחצאית שמתחתיה מבצבץ טול אדום. זו לא החצאית הכי נוחה בעולם, אך אני בהחלט גאה על התוצאה שלנו."

בשמלת מעטפת חומה: ג'וליה טוביאס, מתאמת פרויקטים, בת 32, עלתה לארץ מלונדון לפני 10 שנים.
"שמלת המעטפת החומה שאני לובשת היא אחת החביבות עליי. מצאתי אותה בבוטיק קטן בבוסטון כשביקרתי שם לפני כשנה וחצי. יש לי זיכרונות כל כך טובים מהביקור הזה שתמיד משמח אותי ללבוש אותה."

בחולצת משבצות מכופתרת ומכנסיים בצבע בז': ג'ים באטרי, מנהל המועצה הבריטית בישראל, בן 41, חי שנתיים בישראל.
"בשליחויות קודמות שבהן שירתתי במזרח אפריקה ובמזרח התיכון, נהגתי ללבוש חליפה לעבודה. אבל תחת השפעתה של אשתי ושל חבריי לעבודה בישראל אימצתי כאן סגנון יותר יומיומי ופחות פורמלי. עבור גבר בריטי שרגיל ללבוש עניבה זה די משחרר."

בחצאית שחורה ומעיל תכלת תלוי על ידה: ג'וליה סמית, סגנית מנהל המועצה הבריטית ונספחת התרבות הבריטית בישראל, חיה בישראל כשנה.
"מתגעגעת לחנויות היד השניה של בריטניה ולתכשיטים יש ערך רגשי – טבעת האירוסין של סבתי והצמיד נקנה על יד הסנדקית שלי בנורבגיה עוד לפני שנולדתי."

בחולצה סגולה ועניבה בצבע תכלת: ליאו סאליבן, מנחה מורים לאנגלית, בן 33, חי 7 שנים בישראל.
"כמנחה מורים לאנגלית אני מבקר הרבה בבתי ספר בכל רחבי הארץ, ופעמים רבות רואה מורות לבושות בג'ינס. לדעתי מורים צריכים להיראות מקצועיים ומהוקצעים על בסיס יומי, ואני תמיד מנסה להיראות smart-casual בחולצה מכופתרת ומכנסי בד."

בחצאית וחולצה שחורה: כרון סטהיל, סגנית מנהל המועצה הבריטית, בת 48, עלתה מלונדון וחיה בארץ 24 שנים.
"אני מעדיפה אופנה קלאסית, אבל לפעמים אוהבת לנסות משהו קצת יותר הרפתקני. הניסיון שלי עם אופנה ישראלית הוא שהמעצבים טובים אבל החומרים פחות. הפריט המשמעותי והיקר ביותר שאני לובשת הוא תחבושת יד אלסטית תחת השרוול. בשנה שעברה חליתי בסרטן השד ובלוטות הלימפה שלי הוסרו, ולכן אני חייבת לחבוש את התחבושת רוב הזמן כדי למנוע הצטברות נוזלים."

בחצאית חומה ארוכה וגולף לבן ללא שרוולים: רווית הררי, דוברת המועצה הבריטית, ילידת הארץ.
"קוד הלבוש אצלנו במועצה הבריטית הוא smart casual, ולצערי אופציית הג'ינס נמנעת ממני מדי בוקר. אני מאלו שמרגישים הכי נוח בג'ינס ואוהבים לשדך אותו לכל דבר, מחולצת כפתורים טובה וג'קט מחויט ועד גופייה נשית זוהרת ונעלי עקב."

בסקיני אפור, חולצה לבנה: הלן סייקס, כמעט 30, מנהלת תוכניות לימודי אנגלית במועצה הבריטית, חיה בישראל כ-4 שנים.
"אני אוהבת לקנות מציאות ולאתר בגדים ייחודיים כך שאת מרבית הקניות שלי אני עושה בשווקי פשפשים, ירידי מעצבים וחנויות יד שניה בבריטניה. ייתכן שזו הסיבה שאנשים אומרים לי שמעולם לא ראו אותי באותה תלבושת פעמיים. בכל יום יש לי סגנון שונה בהתאם למצב הרוח שלי ומשתמשת בבגדים כדי לבטא את עצמי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully