וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג שחרור

לירוי שופן

16.4.2008 / 16:50

הוא קליל יותר, שמרני פחות ובגדים של מותגים זרים מפציעים אצלו פתאום. קולקציה חדשה ודיווחים מהחנות של גרשון ברם

הפתעה - גרשון ברם מעיד על עצמו שהוא לא אוהב בגדים. האמת? אמירה אמיצה ומשחררת. המעצב הנון שלנטי מסביר שהוא אולי לא אוהב בגדים בשביל עצמו, אבל בהחלט אוהב ליצור אותם עבור אחרים. העונה נדמה שברם, אחד השחקנים הוותיקים בתחום, פונה לקהל צעיר יותר מאשר בדרך כלל. הקולקציה הנשית שלו, שהיא לרוב קלאסית – שמרנית, מקבלת תפנית מעוררת על ידי הכנסת כמה פריטים שלא אפיינו קולקציות קודמות.

השינוי המלהיב ביותר מגיע מכיוון הקו SUNLIGHT, מותג צרפתי ומעט אקספירמנטלי שברם הוא שותף לעיצובו. בגדי המותג שנמכרים בינתיים רק בחנות המעצב שבתל אביב מציגים תפיסה עיצובית בועטת וחיה, שעושה שימוש מתוחכם בתכונות הבד ושילובי חומרים שונים.

המראה הכללי הוא מרוטש ומצולק עם לא מעט מלחמה בעיניים. המון צבעים כהים על סקאלת החאקי – זית – אפור, שילובי בדים מעניינים בדפוסים פרחוניים מהוהים, סריגים דקיקים ודנים RAW שקיבלו טוויסט קשוח ופרוע.

נציגה נבחרת של הקבוצה היא שמלה אגרסיבית מבד ג'ינס כהה, עם סיומת בסריג דקיק בצבע חאקי ומעין פאטצ'ים במקומות אסטרטגיים, תפרים פרומים וסיומי הבד שהם לפרקים לא תפורים בכוונה. יש גם מכנסי דגמ"ח מוצלחות עם שרוכי קשירה על השוקיים שמשולבים בסרטי בד בכחול כהה.

לו היתה פה עונת מעבר

הקיץ הישראלי כבר נושף בצווארנו וברם מתחשב ומשתמש בעיקר בבדים טבעיים, עם נגיעות מעטות של פוליאסטר בבגדי הערב. סחטו מחמאות היסטריות צמד מעילי טרנץ' מכותנה מצופה בצהוב מקסים ואדום עמוק, שהיו יכולים להיות (ועדיין) הדבר הכי נכון בארון, אם הייתה לנו עונת מעבר הגיונית.

גם טרנד הספארי הורגש כהלכה, "אולי בגלל המדבר והעיצוב בעבר למועדון הים התיכון", וחוץ מבגדי הפשתן המתבקשים הייתה שם שמלת A מקסימה בלבן עם דפוס ירוק שמופיעה גם בגרסה חלקה באדום ושחור. מנגד הייתה שם טוניקה מקושקשת מידי בצהוב חרדל עשויה מוויסקוזה שפזלה אל המחוזות הלבוש הבוגרים יותר, אך המעניינים פחות.

סורו: חליפת חובה

"אצל הגברים אנחנו חייבים לעשות את זה צעיר יותר" פוסק ברם. שם ניכר תמהיל של פריטים בעיצובו לצד טי שירטס, סריגים ומכנסי יום יום של מותגים איתם הוא עובד מטורקיה. אי אפשר להסתיר את הפער בין הפריטים שהוא מייבא לבין הפריטים אותם הוא מעצב. אמנם הטי שירטס לרוב נחמדות, ואפשר לדוג גם סריג שקוף נאה, אך החליפות שהוא מעצב שעולות סכומים הגיוניים יחסית לרמת הגימור הטובה שלהן, משאירות את השאר מאחור.

חליפת חובה היא השחורה הפשוטה שעשוייה כולה מצמר קר, עם גזרה צרה, שני כפתורים והשראה שמגיעה מבתי האופנה האירופאיים כדוגמת דיור או גוצ'י. עוד חליפה מצויינת היא כזו עשויה מכותנה, עם מכנס ברגל צרה במיוחד, שמלבד צבעה המגביל והחגיגי, מעין בז' כהה, הייתה יכולה בקלות לשמש בתור הדבר הכי נכון עם חולצת טי וסניקרס גבוהות ומבריקות.

מנגד - השפעת הטרנד הרחב שהולך וממשמש בעולם הגברים בגלל מעצבים כגון סטאפנו פילאטי לבית האופנה איב סאן לוריין או יוז'י יאממאמוטו הוליד אצל ברם מכנסיים רחבים, פשוטים ושובי לב, שמבקשים בעדינות לשדך אותם לטי צמודה וסנדלים דקים.

על אף העובדה שלעיתים ניכרת חוסר אחידות בקולקציה, בעיקר אצל הנשים והקהל אליו פונה ברם, נדמה שהוא הצליח במשימה ויצר בגדי קיץ פשוט ונקי בניגוד לעונה הקודמת הטובה והעמוסה יותר בפרטים.


'גרשון ברם', רח' דיזנגוף 235, ת"א

  • עוד באותו נושא:
  • גרשון ברם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully