וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל בזכות התסרוקת

אלישבע כספי

16.4.2008 / 22:33

המגזין I-D עומד להקדיש לה 6 שערים שונים ולפי התקשורת העולמית מדובר ביורשת של קייט מוס. כיף להיות אגנס דיאן

חיבוק גדול כמו שמקבלת הדוגמנית הבריטית אגנס דיאן Agyness Deyn מתעשיית האופנה האירופאית לא ניראה כבר הרבה זמן. בתקשורת הבינלאומית דיאן מכונה "היורשת של קייט מוס" "ומלכה בפלטיניום". היא מלוהקת לתצוגות האופנה הנחשבות ביותר ומצולמת לשערי מגזינים קובעים ולפרסומות של בתי אופנה יוקרתיים בינהם ברברי, ארמני ועוד. בחודש מאי, מגזין האופנה הבריטי I-D מתעתד להקדיש לה לא שער אחד, כי אם שישה שערים שונים, כולל אחד בעירום כשהכותרת ICON מתנוססת על כל אחד ואחד מהם.

בשנתיים האחרונות דיאן הופיעה פעמיים על שער הווג האיטלקי, בנובמבר 2006 ובספטמבר 2007, בצילומים שצילם צלם האופנה הנחשב סטיבן מייזל. בהמשך שנת 2007 היא הופיעה על שער הווג האמריקאי ועל שער הווג האנגלי. בשנה הזו היא גם קיבלה את פרס "דוגמנית השנה" בטקס פרסי האופנה הבריטיים, כשהיא עוקפת טוענות לכתר, אולי יותר יפות אבל בעליל בעלות מראה פחות רענן משלה.

לאחרונה דיאן הופיעה על שער מגזין העיצוב והסטייל של העיתון TIME מה שהעיד על השתלבותה במיינסטרים הרווחי של עולם האופנה, על אף הופעתה הבלתי מתוקה. גם פרז הילטון דוט קום מפרגן ונוהג לפרסם לעיתים קרובות תמונות שלה עם כותרות מפרגנות בנוסח: "הדוגמנית הלוהטת ביותר על הפלנטה כרגע". לפעמים הוא פשוט מצייר לבבות על תמונתה עם הכיתוב "YUM"!

התחלתי עם דגים

דיאן בת ה-25 (בראיונות היא מצהירה על עצמה כבת 22 אולם לפי רישומים פורמליים היא ילידת 1983) ילידת פרוור ליד מנצ'סטר, לא חלמה כילדה קטנה להופיע על שערי מגזינים ובודאי שלא חלמה שיום אחד אף תזכה שיעצבו תיק אשר יקרא על שמה (Mulberry`s Agyness bag). למעשה היא הספיקה לעבוד כמלצרית ובדוכן פיש אנד ציפס לפני שהתגלתה מאוחר יחסית, רק בגיל 18.

היא בולטת בתסרוקת שכולה בלונד מחומצן וקצוץ ובגבות עבות וכהות, בתוך צבא אחיד של דוגמניות עם שיער ארוך וגולש, אבל מתבלטת גם בזכות הסטייל אישי והייחודי שלה ובסגנון לבוש אקלקטי, נועז ובעיקר צבעוני. השנה הכתיר אותה המגזין הבריטי טטלר בראש הרשימה השנתית של המתלבשות הטובות ביותר, כשהיא מדיחה למקום השני את קייט מוס, לאחר שנתיים רצופות בראש הרשימה.

גם היום בשיא הצלחתה ופרסומה, דיאן מחצינה הלך רוח מציאותי ושפוי ומשחררת ציטוטים כמו "לפעמים אני תוהה, איך לעזאזל הגעתי עד הלום. היה לי כנראה מזל למרות שאני עדיין מרגישה כמו אותה ילדה בנעלי דר' מרטינס, שהייתי בתחילת הדרך". ולסיכום: כן, בידיו של מעצב השיער שלכם טמון הכוח להפוך אתכם לתופעה עולמית.

  • עוד באותו נושא:
  • אגנס דיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully