וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינס "מת מהלך"

17.4.2008 / 17:52

בזמן האחרון מתעסקת כנסת ישראל רבות עם נושא בד הדנים. היא חככה בשאלה הם ראוי לנציגי העם להופיע בבד שמקורותיו שמורים לפועלים, היא קבעה כי חברי הפרלמנט של ישראל לא יורשו להיכנס בשערי בית המחוקקים שהם לבושים בג'ינס והיא שלחה את אנשי משמר הכנסת העומדים בשער הכניסה לאכוף את הגזירה ולתהות בשאלה חצאית ג'ינס, כן או.

ח"כ אחד (לשעבר) חולק משהו מאוד מיוחד עם הג'ינס, ובמיוחד עם הסקיני. בשנות ה-90 פירסם יו"ר הכנסת אברום בורג הודעה על מותו של הח"כ אמנון רובינשטיין, אך כמו הודעת הפטירה על הסקיני ג'ינס, גם זו היתה מוקדמת והתגלתה כמתיחה, כך גם הודעות הפטירה על הסקיני ג'ינס. למרות שלי קופר החליטו לצאת בהצהרה הנועזת על מותו של ס', טיפוס ישר, שאוהב להיצמד בעיקר לכוסיות, לא תצליחו להוציא ממנו את האוויר כל כך מהר, ותמיד תמצאו נערות רוק אנד רול צנומות וחיוורות שישמחו להנשים אותו.

אבל אם אתן בעד המתת חסד לסקיני, נשמח לתת במה לאופציה השפויה והמאווררת יותר, שבהדרגה חולקת עם הסקיני מקום ראשון על פודיום הקונצנזוס – מכנסי הסן טרופז. מכנסי הפעמון יתקנו את כל העוולות שעולל לנו הסקיני, כמו פרופורציות גיזרה בלתי מחמיאות והענקת צללית של גמדת משתדלת מדי (כן גם לאלה שלבשו את הסקיני עם פלטפורמה)

גזרת הפעמון בגרסתה העדכנית שלה והאהובה במיוחד על ידועני בברלי הילס, מגיעה בצבעי סטון ווש בהירים וקיציים בניגוד לגוונים הכהים יותר להם הורגלנו בחורף. בארץ מכונה הגזרה סן טרופז כפי שהייתה מקובלת בשנות השבעים (אז קראו לזה פדלפון), ומי שמדמיינת נערות פרחים בסגנון המחזמר "שיער", לבושות במכנסיים בעלי סיומת רחבה ומתנפנפת וחולצת בוהו שיק רקומה, הרי שלא בהכרח. אומנם השיק הבוהמי חזר להיות אחד הטרנדים של הקיץ הקרוב (בעיקר הוא בא לידי ביטוי בשמלות קיץ ארוכות ומודפסות), אבל בדוגמאות שלהלן ניתן לראות עד כמה מודרנית ועדכנית יכולה להראות הגזרה החדשה: צמודה ומחמיאה באזור האגן והירכיים ומתרחבת במתינות מהברך למטה. ויקטוריה בקהאם התמיד סטייליסטית נצפתה לאחרונה לבושה בג'ינס המדובר מקו הג'ינסים הפרטי שלה dVb בכל מקום משדה התעופה בלונדון ועד סיבוב בוטיקים בלוס אנג'לס וגם ניקול ריצ'י בוינטג' ליווייס אשר מחמיאים לגזרתה המצוינת, חודשים ספורים בלבד אחרי לידה. שתיהן אגב בטופ פשוט ובצירוף אקססוריז הכרחיים, אשר הופכים את הופעתן לשיקית בניחוח רטרו, ובעיקר ראויה לחיקוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully