וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינס מת מהלך

אלישבע כספי

20.4.2008 / 0:03

ויקטוריה בקהאם מסתובבת עם מכנסי פדלפון בכל ספוט אפשרי ומרעננת להם את הגרוב. האם זו הגזרה שתביס את הסקיני?

כידוע אין כמו ג'ינס בגזרה טובה ומחמיאה כדי להבליט את העבודה הטובה שאת עושה במכון הכושר. הסקיני, מלך הזירה הנוכחי, לא באמת הופך את הלובשות אותו לכחושות למראה, אלא מוציא את כל האמת על הירכיים, לא חס על הטוסיק, מעוות לרוב את פרופורציות הגזרה, מקצר את הרגליים ומשווה לרוב צללית של גמדה משתדלת. כן, גם אם הוא צמוד לפלטפורמות.

אלה שעדיין משוכנעות שהסקיני מחמיא להן (אתן כנראה בהכחשה אבל זה קורה לכולנו מפעם לפעם לגבי פריטים עונתיים שונים) נהנות מאישור אופנתי (זמני!) להמשיך לדבוק ברגל הצרה. הסקיני אולי הוכרזו כמתים אך יוסיפו ויהלכו בינינו בעתיד הקרוב.
לכל השאר מומלץ לבחום את עצמן בגזרת הפדלפון שתופסת לא רע על פיגורות אופנה מעודכנות בארה"ב. שם הגזרה מכונה גזרת הפעמון והגרסה הכי עדכנית שלה מגיעה בצבעי סטון-ווש בהירים וקיציים. הגזרה היא צמודה ומחמיאה באיזור האגן והירכיים ומתרחבת במתינות מהברך למטה. בארץ מכונה הגזרה סן-טרופז כפי שהיה מקובל בשנות השבעים ומי שמדמיינת נערות פרחים בסגנון המחזמר "שיער", לבושות במכנסיים בעלי סיומת רחבה ומתנפנפת וחולצת בוהו שיק רקומה, הרי שזה לא המראה היחידי שאפשר לבנות איתם.

אומנם השיק הבוהמי חזר להיות אחד הטרנדים של הקיץ הקרוב ובא לכדי ביטוי בעיקר בשמלות ארוכות ומודפסות, אבל אפשר לקחת את גזרת רגל הפיל גם למקומות אחרים.

ניקול ריצי' מתנסה

ויקטוריה בקהאם התמיד סטייליסטית נצפתה לאחרונה לבושה בג'ינס המדובר מקו הג'ינסים הפרטי שלה dVb בשדה התעופה בלונדון ובמהלך סיבוב בוטיקים בלוס אנג'לס. גם ניקול ריצ'י צולמה בפדלפון בסגנון וינטג' של ליווייס שהחמיאו לגזרתה המצוינת, חודשים ספורים בלבד אחרי לידה. שתיהן אגב בטופ פשוט ובצירוף אקססוריז הכרחיים, שהפכו את הופעתן לשיקית בניחוח רטרו, ובעיקר ראויה לחיקוי.

פדלפון בהירים עם ז'קט כהה קטן ורגוע, סניקרס עדינים, שיער פזור ותיק גדול – זה יופי של לוק. הפדלפון ילכו מצויין גם עם הפלטפורמות הקיציות שבישראל מתקשים להיפרד מהן, אם תאזן אותם גופיה סקסית אך לא זולה, בעיצוב רגוע וחכם.

היפה בגזרה הזאת הוא שהעין נמשכת לחלק של המכנס שמתחולל מהברך ומטה והלובשת פטורה מההחצנה הצעקנית של עובי המתניים והירכיים. בפדלפון יש נינוחות שאין בסקיני ההדוק והמתאמץ והוא פתוח לטופים צמודים ולטופים בעלי נפח, כאחד. את עצמנו כבר שכנענו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully