וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

C חדש

לירוי שופן

22.4.2008 / 0:01

התיקים והאקססוריז של המותג COACH עברו שדרוג וזוכים לחיקויים במזרח. עדכנו: C על התיק זה ליגה

עד לשנים האחרונות האקססוריז של COACH לא משכו כאן יותר מדי תשומת לב, מלבד בקרב ישראלים שהיו בטוחים שהמונוגרמה הזאת של האות C שהם רואים על חיקויים של תיקים יוקרתיים מהמזרח, היא פראפרזה על גוצ'י. אבל בקולקציות האחרונות ובעיקר בנוכחית, חברת COACH האמריקאית מרימה קולקציה שיכולה להתחרות בתיקים של לא מעט מעצבי על.

אצל האמריקאים, ובמיוחד אלו ב-LA וניו יורק, סובל המותג מנחיתות יחסית, אבל מי שבאמת מתרכז בעיצוב ולא רק בשם יוכל להעריך את השינוי הדרמטי והמוצלח שעבר המותג ולמצוא לעצמו לפחות פריט אחד שישמש אותו נאמנה.

מאחורי המותג COACH שכיום יש לו נוכחות לא מבוטלת על פני מקומות רבים בגלובוס, עומדים שישה מעצבים שהתחילו לייצר מוצרי עור לפני כחצי מאה בדירה במנהטן, בעיקר תיקים ומוצרי נסיעה. ההשראה החלה דווקא מכפפת בייסבול, שהעור שלה הופך לרך ונעים יותר ככל שהיא משומשת יותר ומכאן שמו של המותג.

הקולקציה הראשונית מנתה 12 דגמים של תיקים והיא הלכה והתרחבה עם השנים גם לאביזרים אחרים. פילוסופיית העיצוב שבחרו היתה: פונקציונליות לצד מראה משובח. חייבים לציין כבר עכשיו כי על סעיף הפרקטיות הם לא ויתרו מעולם; התיקים והמוצרים שלהם באמת נוחים ושימת הדגש על מיקומי וגדלי הכיסים וכיוב' ניכרת בכל מוצר.

בוהמי ניו יורקי

התיקים, הנעליים ושאר המוצרים המעוצבים שהם מציעים עשויים היטב, ופרט משמח הוא שאמנם לרוב מחירי הפריטים גבוהים למדי אך בהשוואה לבתי האופנה האירופאים הם זולים יותר משמעותית.

בהשראת חברות כמו לואי ויטון והמונוגרמה המפורסמת או גוצ'י עם דפוס הגוצ'יסימה גם לקואץ' יש מונוגרמה קלאסית בצבעי חום – בז'. הכלל שתופס אצל אלו תופס גם כאן – כדאי להתרחק מפריטי לוגו משעממים ולחפש דווקא את המקומות שבהם נעשה שימוש יצירתי.

שתי הקולקציות המעולות לנשים – סוהו והמפטון מציעות קיץ צבעוני במיוחד; למרות שנאתי היחסית לפרטי לוגו, קשה לא להתאהב בעיצוב הוורוד של המונוגרמה בפריטי "סוהו". את תואר התיק הזוכה של הקולקציה מקבל התיק kiki hobo בעור לבן, עם פרנזים התלויים לכל אורכו ומעניקים לו טוויסט דרומי עם קצת בוהמיות ניו יורקית.

תיקים לגברים

בקולקציית תיקי הקנבס לגברים "המפטון" יש TOTES (שכתבנו עליהם לא מזמן כאחד הטרנדים הכי גדולים בעולם הגברים) , מעין תיקי יד שניתנים גם לתלייה על הכתף ומגיעים בשני גדלים – גדול וגדול מאוד.

העיצוב שלהם נקי ונאה עד מאוד והחידוש שהם מציעים ביחס למעצבים אחרים הוא הצבעים המעולים. יש תיקים בירוק דשא, בצהוב לימון, בגוון שנהב, אדום בוהק ובכחול רויאל. התיקים נוחים מאוד, קלאסיים, ומאפשרים לזרוק בצורה מאורגנת את כל מה שצריך לסחוב למשרד.

יש בחנויות המותג גם נעליים, מטריות, ארנקים, וכמעט כל דבר העולה על הדעת מלבד פריטי לבוש ממשיים. אפשר למצוא שם את הפריטים שילוו אתכם שנים ולתת קונטרה להמונים שצובאים על החנויות של האיטלקים והצרפתים. במזרח, וזה הסממן האמיתי להצלחה, כבר מחקים אותם בהיסטריה.

את הפריטים של coach ניתן להזמין דרך מרכז ההזמנות באתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully