וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואי תחגגי עלינו

לרה רוטר

23.4.2008 / 0:06

הבגדים בחנויות "דליתי" מתאימים לבחורות עם אופי נעים ואופטימי. עוד חיובי: התכנון להתרשת עם הטעם הטוב שלה בארץ

המותג "דליתי" יצא לדרך לגמרי במקרה. היום הוא כולל שתי חנויות קטנות ובהן אוסף תמים, נשי ונוגע ללב של בגדי וינטאג' המיובאים מסין וקוריאה וכאלה שבעלת החנות, דליתי לאומי (32), מעצבת בעצמה. לבגדים שלאומי בוחרת או מעצבת לשתי החנויות הנעימות שלה תכונות שמחבבות אותם על הצופה בנקל. יש להם מין קווי אופי נאיבי ונעימים. הם לא גבוהי מצח, חמורי סבר או זרוקים, אלא בגדים שאנשים עם אופי חיובי, אופטימי ונינוח, או שרוצים להיראות כאלה, לובשים אותם.

זה התחיל לפני כ-7 שנים כשלאומי, אז סטייליסטית, ירדה לטיול קצר עם הכלב ברחובות תל אביב. בפינה ברחוב בוגרשוב, היא ראתה חנות שמתקינים עליה שלט "להשכרה". באותו הרגע, בלי כל תכנון מוקדם, היא החליטה שזו תהיה החנות שלה. ככה זה כשיש לך טעם טוב. אתה מזהה איכות ואנרגיות טובות, בקלות. היא ניגשה לבעל הבית וביקשה להוריד את השלט וימים ספורים אחר כך תלתה במקומו את השלט שלה. שלוש שנים לאחר מכן נפתח עוד סניף בדיזנגוף סנטר.

לאומי, במקור ממיאמי, נראית כמו דמות מהסרט "יפה בוורוד" עם כל אדי הרטרו שנודפים מכך. שיערה ג'ינג'י, ארוך ורך, הפנים הגלויים מעוטרים בהמון נמשים והעיניים מעט מלוכסנות. בגדים צמודים זה לא הקטע שלה, למרות שכל הפריטים בחנויות מגיעים ב-ONE SIZE. בחירת הפריטים מתבצעת באופן מחושב כך שיתאימו למנעד רחב של מבני גוף מהרזות והנמוכות ועד לשופעות הגבוהות ולכל מי שביניהן.

יש אצלה גופיות סריג מנומרות שמגיעות באורך הנכון ושומרות מרחק מדויק מהגוף, יש שמלות עם כתפיות מתכווננות שמאפשרות התאמה לגובה החזה הרצוי; אוברול פשתן יפה במיוחד ומעט רחב במותן, שהוא בעל שרוך שניתן לכווץ במידה הרצויה וחולצת טי שחורה שנראית על הקולב מהזן הזה של הנדבקות לבטן, אבל עושה על הגוף בדיוק את הפעולה ההפוכה בעזרת קפלי בד שגם מוסיפים לה עניין.

למה קניון?

ברשימת הסגנונות האהובים עליה, מציינת לאומי את האתני, הספארי ובאופן כללי הרבה חאקי. אבל לקיץ הזה היא מבטיחה הרבה צבע בעיקר צהוב וכחול והמון שמלות מקסי פרחוניות וחלקות. "אני מנסה להביא פיסים. מכל דגם מגיעים לא יותר מ-7 פריטים, זה הקטע של 'דליתי'. אני רוצה שמי שקונה אצלי תדע שאין עוד הרבה מאותו הדגם והלקוחות שלי כבר יודעות שאם הן רואות משהו שהן אוהבות הן צריכות לחטוף אותו כי אולי מחר או בעד שבוע כבר לא יהיה", היא מסבירה את הקונספט.

הקירבה בין שני הסניפים שלה לא נראית לה בעייתית. "יש בנות שאוהבת את הסניף בסנטר וממש לא מוכנות להגיע לבוגרשוב, אפילו שזה רק כמה צעדים משם ויש בנות שאצלן זה בדיוק ההיפך. אני לא יודעת ממש להסביר את זה אולי זה נובע מזה שיש את מי שמעדיפות את השיטוט בקניונים ואת אלה שסולדות מזה. לפני שפתחתי את הסניף בסנטר היתה לי האפשרות לפתוח את הסניף השני בצפון דיזנגוף. באינטואיציה חשתי שאני מעדיפה את הסנטר, שכאן תהיה לי יותר ייחודיות מאשר בין כל חנויות המעצבים בצפון. למרות שבבסיס אני ממש לא אשת קניונים”.

ראש"לצ היכוני

היא למדה ויז'ואל ארטס במיאמי, ואחרי הלימודים החלה לעבוד ברשת "מייסיס" כמעצבת חלונות ראווה וארט דירקטורית של תצוגות אופנה. כשמיצתה את הקטע, הפכה לעוזרת בוקרית בסוכנות הדוגמנות "איירין מרי" במיאמי, שכוללת מחלקה לסטייליסטים, מאפרים ומעצבי שיער. היא הכירה את אנשי התעשייה ונולד בה החשק לעשות סטיילינג בעצמה. לאחר שבנתה תיק עבודות, הגיעה לביקור בארץ ונשארה כאן כשהיא עושה סטיילינג לפרסומות ולמגזינים.

"העבודה עם הלקוחות זה בדיוק כמו לעשות סטיילינג. כל פעם יש אתגרים. אם זו כלה שרוצה שמלה מיוחדת לחתונה או החברות של הכלה או אישה צרפתייה בת 70 שנכנסת לחנות, האתגר שלי הוא להוציא כל אחת שנכנסת עם בגד שהיא מרוצה ממנו והבגדים שאני מביאה יכולים לתת מענה להכל”.

דלית גם מעצבת בעצמה פריטים בודדים בכל עונה. לקיץ הזה היא עיצבה שמלת סטרפלס עם כיסים מבד טישו, שעם האקססוריז הנכונים יכולה לשמש כשמלת ערב ובלעדיהם כשמלה לשעות היום, וגם שמלת מקסי עם כתפיות דקות ומתכווננות, מנג'ט מתחת לחזה וגזרה ישרה שתגיע בצבעים צהוב, אפור עכבר, כחול ושחור. חולצה נוספת בעיצובה היא ורסיה לשמלה, שבסופה גומי המאפשר לקבוע את אורכה. עוד היא עיצבה גופייה שכתפיותיה שזורות כצמות ואורכה כטוניקה. לנמוכות יכולה לשמש זו גם כשמלה.

בעתיד הקרוב היא מתכננת לפתוח עוד חנויות ברחבי הארץ. על הפרק בינתיים עומדות רמת השרון וראשון לציון כיעדים הבאים לסניפים נוספים.

מחירים: החל מ-119 ש' לגופיה ועד 700 ש' לשמלת ערב.

"דליתי", רח' בוגרשוב 38, ת"א. טל': 03-52813322; דיזנגוף סנטר, קומה ב'. טל': 03-6201977.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully