וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבש עליכם

לרה רוטר; צילום: ינאי יחיאל

23.4.2008 / 13:29

רוני חן, סטייליסטית, מוציאה מהארון הפרטי פיסים יפים ומתייצבת עם מידותיה הטובות, מול המצלמה של ינאי יחיאל

רוני חן, בת 27, מתגוררת בת"א בדירה שכורה לגמרי לבד. קיבוצניקית במקור שהפכה לסטייליסטית, בעיקר מלבישה את אנשי תכנית "המגזין" בערוץ 24. ככלל, בשנים האחרונות, בגדים ממלאים את חייה שאליהם היא משתדלת ליצוק כמה שיותר אפנה.

איך היית מגדירה את סגנון החיים שלך?
"אני חיה את החיים, אין לי תכנית משמיים, מה שבא ברוך הבא. אני מנסה להיות הכי בשלמות עם המעשים שלי ומשתדלת לעשות מה שבא, כי החיים ממש בלתי צפויים."

דרגי את מידת המעורבות החברתית שלך בין 1 ל-10
"די גבוהה, שמונה כזה. אני די סוציאלית. אולי לא מרכז העניינים אבל תמיד מוצאת את עצמי במרכז ההתרחשויות".

איך ואיפה נופשים כשאין כסף?
"נופשים על חשבון המינוס, כי אין ברירה. כסף בחיים לא היה לי עד עכשיו, אז ההתנהלות היא מתוך האין. אני אוהבת לבקר חברים, להיות עם המשפחה, להיות במקומות שמפנקים אותי. אבל בעיקר להיות בבית עם האנשים שאני אוהבת ולשתות ערק טוב עם נענע וקרח".

וכשיש כסף, איפה מבלים?
"בחנויות בגדים, גם כאלה של יד שנייה, בשווקים וכמובן בחו"ל".

דברי קצת על בגדים. מה את אוהבת, איפה את קונה ובכמה.
"בגדים זה משהו שעושה לי ממש טוב בחיים. אפנה היא תחום שהנגיעה שלי אליו היא קלה, זה בא לי בשלוף. האופנה פגשה אותי ולא אני אותה. התחלתי כאסיסטנטית של סטייליסטית שממש היתה צריכה עוזרת, מצאתי את עצמי צמודה אליה במשך שנה וככה זה בא לי. לא החלטתי שזה יהיה העיסוק שלי בחיים. מבחינת הבגדים שאני לובשת, אני מאד אוהבת את כולם. בגלל העבודה, רכישת פריט לבוש חדש זה לא ריגוש בשבילי אלא זה יותר בגדר צורך. הטעם שלי משתנה עם השנים וקשור למצב רוח ולמה שקורה לי בחיים. בשנתיים האחרונות, אני בעיקר משפצת את מה שקיים אצלי בארון ונשכח. הקניות הן מינימליסטיות. אני עושה הרבה החלפות עם חברים וגם קונה לפעמים בחנויות יד שניה אם אני מוצאת פיסים שווים. נעליים זה סיפור אחר. עליהן אני תמיד מוכנה לשלם הרבה כסף".

איפה תהיי בעוד 5 שנים?
"במקום טוב אני מקווה. מאושרת בעזרת השם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully