וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייבל החם

לרה רוטר

27.4.2008 / 16:45

על הפרק: מותג ג'ינסים בלתי מסחרי מלוס אנג'לס, שמקדם את עצמו באמצעות ישבנים של סלבס עולמיים. 700-1,100 ש' החתיכה

עד לפני כשלוש שנים, יצרניות הג'ינסים הגדולות, כמו ליווי'ס ודיזל הובילו את השינויים האופנתיים בגזרת הג'ינס. במקביל בשנים האחרונות התחילו להתחזק מותגי הפרימיום ג'ינס. שבירתם היא לוס אנג'לס.

המעצבים והיצרנים של מותגי פרימיום כמו טרו רליג'ן, גולד סיין, דנדפ, טצובי, אקנה ג'ינס, בלו קאלט, פרידום אוף צ'ויס לא סומכים בעיקר על לוגו שנבנה על ידי מנהלי שיווק גאונים, אלא משקיעים באיכות ובגזרות ובשיטת שיווק אחרות לגמרי. הם לא מייצרים בכמויות המוניות, אלא מתחילים עם הפצה לחנויות בוטיק בודדות ולכוכבנים. צלמי הפפראצי שאורבים לשחקנים והזמרים הנכונים כבר עושים עבורם את העבודה.

מותג הפרימיום "FOR ALL 7 MANKIND” מוכיח עד כמה כוחו של מותג פרימיום היא באקסקלוסיביות שלו. ברגע שהחלו להפיץ את הג'ינסים של seven לרשתות כמו "מייסיס" ו"אורבאן אאוטפיטר", נרשמה צניחה נרשמה במכירות החברה שהובילה בסופו של דבר לסגירת המותג.

בחודשיים האחרונים הגיעו לארץ היישר מלוס אנג'לס ג'ינסים של FREEDOM OF CHOICE, מותג המתהדר גם הוא בג'ינסי פרימיום איכותיים בעלי גזרות מצוינות ומחמיאות. מייסד המותג, נתן מנשה, שעיצב בעבר ל"ג'ו ג'ינס" פתח את פרידום אופ צ'ויס לפני כשלש שנים ויחד עם שותפו העסקי אורי ארקם נקטו בכל כללי השיווק הנאותים לג'ינס מהסוג הזה. הזמרת ריאהנה כבר נראתה בג'ינס שלהם, גם קייט האדסון, ג'סיקה בייל וחברות.

מרינה כבר משתמשת

המותג, איך לא, משווק רק בחנויות בוטיק בארה"ב, ביפן, באוסטרליה, באנגליה וכעת גם בארץ על ידי הזכיין דן מירביס שהינו חבר ילדות של מנשה.

מחזור המכירות של פרידום עומד כיום על כ-25,000 ג'ינסים בשנה, מה שאומר שהכמויות המצויות בחנויות הן בהחלט מוגבלות. הלוק הנודף מהג'ינסים של פרידום אופ צ'ויס הוא בהשראת קליפורניה של שנות ה-70.

הצבעים העונה הם ורוד, טורקיז, ירוק, צהוב וכתום לצד ג'ינסים כחולים ולבנים. הגזרות הן ישרות, בויפרינד ומתרחבות ומצויים גם שלושה דגמים של ג'ינסים קצרים מוצלחים ביותר, ז'קט קטן אחד, שמלת מיני וחצאית קצרצרה.

במהלך השנה הקרובה, מבטיחים ב"פרידום" לייצר ליין גם לגברים. בינתיים, בסצנה המקומית כבר צולמו בג'ינס של "פרידום" מרינה קבישר מ"הישרדות", הדוגמנית אלה מילשטיין, לימור אטיאס, וליהי אלון.

כמה - איפה

טווח מחירים:
1,100 ש' לג'ינס ארוך.
700-750 ש' לג'ינס פרימיום קצר.

להשיג ב: אמור, ה' באייר 74, כיכר המדינה, ת"א; קולקט, שנקר 11, הרצליה פיתוח; מוזה, סוקולוב 30 רמה"ש; פופס, נווה אביבים; לה פולי, סוקולוב 61, רמה"ש; ברנדיז, קניון רמת אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully