וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהו זהו, נמאס

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

29.4.2008 / 0:01

חגיגות ה-60 למדינה מתחילות לתפוס כיוונים לעוסים ופאתטיים. קחו למשל את הטי שירטס הנוסטלגיות של קסטרו ורשות השידור

חברת קסטרו גאה להציג טי שירטס שיצרה במיוחד עבור חגיגות שנות ה-60 למדינה, בשיתוף עם רשות השידור, ועצו לגלות שהפעם, קסטרו שלרוב מתפקדת למרות גודלה כחברת קטנה וזריזת תגובה מפספסת באופן המעייף ביותר. אולי היא מזלזלת בקהל שלה ומאמינה שאנשים שקונים בקסטרו הם בנאליים ולא יודעת מתי בדיחה איבדה את המיץ שלה ואולי הדודים הלא נכונים נתנו בייעוץ הקריאטיבי למיזם הזה והכשילו את המהלך.

כך או כך, יש להבהיר - שטיק ההתרפקות הנוסטלגי על אותו מכנה משותף לעוס - תכניות טלוויזיה מהעידן החד ערוצי, הוא חסר מעוף ומוצה כבר לפני שלושה ירידי טי-שירטס לפחות.
מוחות טובים עובדים בקסטרו והם יכלו להעלות רעיונות ראויים יותר לדימויים גרפים על חולצות טריקו. לא סיפולוקס, לא טלפלא ולא "זהו זה". את זה מוכרים בשוק הכרמל בתל אביב כבר עשור לפחות.

גם לא גיבורים מ"גבעת חלפון" או צילומים של עופרה חזה בתסרוקת פארה פוסט, אם חשבתם לפתח את הקו הדביק שהתחלתם לחרוש בו.

כלבוטק יותר שווה מזהו זה

הומור הוא מצרך נדיר ללא ספק ולסמן מבין ילקוט הדימויים הישראלי את אלה שעוד אפשר לסחוט מהם קצת לחלולחית זו לא משימה קלה. ועדיין יש דימויים שהם נחלת הישראלים כולם שיהי נחמד לראות על טי שירטס בחגיגות ה-60 יותר מהלוגו של רשות השידור שהוא כבר לא רטרו אלא סתם פיהוק.

קבלו חינם אין כסף כמה אייקונים שאנשים ישמחו ללבוש על בית החזה ושיעוררו תחושות ורגשות קצת יותר רעננים מהמיאוס שהלוגו של "עד פופ" מייצר. עם כל הכבוד לאהוד מנור ז"ל.

ובכן כך: הפרצוף של משה נוסבאום, יעקוב ומיקי, דני רופ, נעמה החזאית, נחמיה שטרסלר ואבירמה גולן. הם לא עובדים בערוץ הראשון אבל גם הפנים שלהם מוכרים לכולם והנוכחות שלהם על טי שירט תהיה פחות מפתיעה וזה יהיה מצחיק.

רפי גינת וכלבוטק גם הם הרבה יותר מגניבים לטי שירט מהבית של פיסטוק וגם הם כבר מיתולוגיה, כנ"ל לגבי "במעגל עם דן שילון". בהצלחה לכולכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully