וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושים דולרים ומטוס

אלישבע כספי

30.4.2008 / 0:01

ספריי הגוף החדש של מרק ג'ייקובס, סנדלי ג'לי של Old Navy והחנות הנוצצת של טוכטרמן ב-L.A. דברים שאין לכם בהישג יד

ניחוחית כבזיליקום

מרק ג'ייקובס מגיש מהדורה חדשה ומוגבלת של ספריי גוף, בניחוחות אשר הותאמו במיוחד לעונת האביב, והושקו בהמשך לקולקציית "שלושת הניחוחות", אשר יצאה בשנה שעברה והייתה להיט ענק.

ה-body spray הוא תרסיס המיועד לבישום כל הגוף, במרקם קליל יותר מזה של פרפיום ובריח עדין יותר מאו דה טואלט. שלישיית הריחות החדשה תושק גם היא במהדורה מוגבלת, בבקבוקים ענקיים, בעיצוב קלאסי יפהיפה ובריחות קיץ. ניחוחות הסורבה הקרירים, מן הסתם אלה שחביבים על המעצב, כוללים אשכולית (בניחוח נשי ורענן), אגס בשל (בניחוח פירותי מעט מתקתק אך מעודן) ובזיליקום (בניחוח מפתיע וקליל). הניחוחות מעודנים ומרחפים, כך שאפשר לרסס מהם בכיף ובנדיבות על כל הגוף, נפלא לימי הקיץ החמים.

מחיר: בקבוק של 300 מ"ל ב-65 דולר

לא סתם שקפקף

סנדלי הפלסטיק של אולד נייבי, המכונים "סנדלי הג'לי" Jelly Sandals, על שום הצבעוניות השקופה שלהם, מעוררים חשקים לסוכריות נחשי גומי צבעוניות או לעוגת טורט פירותית. הסנדלים עברו שידרוג סטיילינג אצל מעצבי הרשת, ומסתם שקפקפים עונתיים, הפכו לסנדל קצת יותר מעוצב, בעיקר בזכות תוספת אלגנטית של 3 אבזמים מלבניים במרכז קו הרגל.

הסנדלים מגיעים בכל הצבעים הנכונים של הקיץ, אדום, כחול, ירוק, צהוב, סגול ואפור ומכיוון שהם עולים רק 12.5 דולר, אפשר בהחלט לרכוש כמה זוגות.

יורדת בועטת

אם אתם נוחתים בלוס אנג'לס כדאי לבקר בחנות הגלאם של פטרוזילה במערב העיר. המעצבת הישראלית נאני טוכטרמן מציעה ערבוביה נפלאה של צבעים וקיטש נהדר. הסגנון הוא אקלקטי, עם קצת בוהו שיק, אבל בעיקר מאוד מאוד צבעוני. לפני חודשים ספורים זכה הבוטיק לפרסום עולמי, כאשר פריס הילטון נראתה כשהיא לובשת ז'קט בעיצוב טוכטרמן בעת שחרורה מהכלא, בנוכחות עשרות צלמים וכלי תקשורת מכל העולם.

החנות חביבה גם על כוכבות הוליווד צעירות נוספות ושיטוט בחנות הווירטואלי גם מוכיח מה הסיבה. שם גיליתי למשל משקפי שמש כחולים ונחשקים ב-172 דולר, סנדלי גלדיאטורים בשחור וזהב ב-96 דולר וחולצות טי מתוקות (במהדורה מוגבלת) עם הדפס Cupcake ב-25 דולר בלבד. וכן, גם לפריס הילטון יש אחת כזו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ה- V של ה-T

ונסיים בפריט הקיץ האולטימטיבי – חולצת טי לבנה. הכי פשוטה, אבל איכותית, בלוק הקלאסי, בלי הדפסים ובלי קישוטי א-לה וינטג' מייגעים, עם חיתוך נכון ועמוק של מחשוף V.

טישירט כזו אפשר למצוא אפשר למצוא ב-LnA האמריקאית, אצל המעצבות לורן אלכסנדר ואפריל לייט, תמורת 60 דולר (יש במבחר צבעים, אבל אנחנו כאן בשביל הלבנה, כי חולצות טי צבעוניות ויפות יש גם בארץ). צרפו טי שירט לבנה כזו לחצאית עיפרון צמודה ושחורה, הוסיפו את האביזרים הנכונים, והרי לכם הופעה מנצחת אך לא משתדלת מדי, בדיוק כפי שעושה זאת אשלי אולסון.

  • עוד באותו נושא:
  • קיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully