וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג מוחלפת

גיל משעלי

30.4.2008 / 9:19

אחרי שנתיים בלבד "פוקס" אומרת ביוש לפרזנטורית הנוכחית ומחתימה את בר רפאלי לשלוש שנים, מהן תרוויח קרוב למיליון דולר

אסתי גינזבורג, הייצוא הכי צעיר של וואלה! סלבס לשערי מגזינים בחו"ל, נפרדת ממשרת הפרזנטורית של חברת "פוקס" אחרי שנתיים. במקומה של גינזבורג לוהקה בר רפאלי לחוזה של שלוש שנים, במסגרתו תקבל קרוב למיליון דולר. הקמפיין הראשון בכיכובה של רפאלי צפוי להצטלם בספטמבר.

את הרומן שלה עם פוקס התחילה אסתי גינזבורג בגיל 16, לאחר שהחליפה את יעל בר זוהר, שפריזנטרה את החברה במשך 4 שנים, בהן קיבלה כמאה אלף דולר לשנה.

ציפי לוין, אמה של בר והמנהלת האישית שלה, אמרה בשיחה עם וואלה! סלבס כי: "החוזה עם אירית הסתיים,הייתה תקופה נפלאה. יוצאים לדרך חדשה עם חברת פוקס - חברה ישראלית מובילה שנוחלת הצלחה בינלאומית. אני תקווה שהשילוב הארץ ישראלי-בינלאומי של פוקס ובר יביא כבוד למדינה שבר אוהבת בכל מאודה ושיהיה בהצלחה".

עינת פורטוגלי, סמנכ"לית השיווק של פוקס מסרה כי : "הפרידה מאסתי הייתה בהסכמה משותפת. אסתי רואה בפוקס משפחה ואנו מאחלים לה הצלחה רבה בהמשך דרכה המקצועית".

שי אביטל המייצג את גינזבורג מסר בתגובה: "אסתי גינזבורג ועלית מודלס מודים מקרב לב לחברת האופנה פוקס על שנתיים מלאות באתגרים. נאחל לכל משפחת פוקס שגשוג והצלחה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully