וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקיני, בורינג

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

1.5.2008 / 0:10

גיליון בלייזר-LOOK הרביעי לבגדי ים לא מביא משהו חדש. הנערות ובגדי הים דווקא טובים, אלה צלמי האופנה שנרדמו ושעממו

זה מפתיע אבל גיליון כרומו ענק, מלא בבחורות מתוקתקות בבגדי ים יכול להיות עניין משעמם. אחרי שמסיימים לדפדף את ההפקה החמישית בגיליון החדש לבגדי ים של מגזין הגברים בלייזר וסוכנות הדוגמנות והטאלנטים LOOK, אין ממש חשק להמשיך.

כבר היה ברור שאף אחד לא יפתיע אותך. סמלי קיץ כמו דוגמניות במצחיות צבעוניות, כובעי קש ופרחי הוואי גדולים התחובים מאחורי האזניים, כשהן מנתרות בשמחה, שוכבות בהבעה מפתות על חוף הים, או חלילה יושבות על גלשן ומשחקות בכדור על החוף, הם משהו שב-2008 משטרת הבנאליות צריכה לאסור עליו את השימוש.

הזא'נר השני של בחורות בבגד ים, כולל פוזות מלאות כוח, עם שיער אסוף, גוף מתוח ולוקיישנים מחוספסים כמו למשל, ערימת גרוטאות או אתר תעשייתי עם שרשראות ברזל כבדות, אבל גם זה עניין לא מטלטל.

האילוצים המסחרים שחייבו את הצלמים לצלם את הדוגמניות בתוך מכוניות או ליד בקבוקי אלכוהול מסויימים, לא נעימים ויש פיגורות כמו הילה ערן או שרון מרקוביץ שפשוט לא נוח להן להצטלם בבגד ים ורואים את זה.

מה כן טוב

מה כן טוב במגזין בגדי הים החדש? ובכן בגדי הים. למשל אלה של המותג אד הארדי (המותג שמייבאים האבא והאח של) שיש להם גולגלות קיצוניות על משולשי הביקיני ובכלל סמלי מטאל עצבניים. בגד הים שעיצבה מאיה נגרי הוא פנטסטי ואינטיליגנטי - הפתח שחושף רק את הבטן הרכה, נקודת התורפה של רוב הבחורות והתכריך שעוטף את החזה בסגנון הודי - פשוט נהדרים ומשדרים אופנה ותחכום. בעיקר בשחור.

בבגד הים שעיצבה חיה ניר לכתומנטה יש הומור, כי הוא דודתי ונועז כאחד. ובעיקר מפתיע ומתעתע בצופה. למגזין צולמו גם בגדי ים של ז'אן פול גוטייה ושל אמריקן אפרל ששווים התעכבות ונראה שחברת "בננה" הצליחה מאד הקיץ.

המצטיינים

הדוגמניות המצטיינות מבין הערב הרב והלא אחיד ברמתו, הגודש את הכרומון היא כמובן מירי בוהדנה, הסופיה לורן המקומית (ותודה לי'), שמצולמת בפארק תמנע. היא מצליחה להיראות לא זולה, קלאסית, חזקה וטבעית מאד לצילומי אופנה דרמטיים.

שרי גבעתי טובה מאד גם היא. חצופה, לא מפחדת ותמיד קצת טראשית. גלית גוטמן במודעות של H&0 נראית סינתטית וצריכה כבר להחליף הבעה ואילנית לוי מעניינת, לא שגרתית ומפתיעה.

עדו לביא (בוהדנה), אלכס ליפקין (גבעתי), אבי הראל, רונן פדידה ודביר כחלון צילמו את ההפקות שבלטו. ההפקה של האחרון עם הדוגמניות דנה פרימן והלן מסאלה שהיא פופית ומצולמת על רקעים ניאונים, היא המהנה ביותר בגיליון, הרבה גם בזכות הסטיילינג היפה של אביב אברמוב.

גם ההפקה הנקייה כתמיד, של דודי חסון, יפה ומצננת בתוך העומס הכללי. ההפקה התיאטרלית והמפתיעה של הצלם אבי הראל שצילם בגדי ים על אופנועי CBR1000RR עם סטיילינג של אייל אזרזר היא כנראה האמנותית והמושקעת מכולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully