וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מתלבשים במשרד פרסום אינטראקטיבי ותיק?

רוני מולה; צילום: ינאי יחיאל

4.4.2008 / 12:02

ינאי יחיאל צילם במשרד פרסום אינטראטיקבי את אנשי המדיה של המחר ומצא תגלית: אלכס, מעצב, עם לוק ששווה עטיפת תקליט

משרד הפרסום האינטראקטיבי, TBWA/DIGITAL קיים כבר 12 שנה. המשרד אחראי על פרסום באינטרנט ועובדיו מתמחים בהקמת אתרים, יצירת תוכן גולשים ועיצוב באנרים.

משתתפים:

בחולצה מכופתרת ועניבה: אלכס טים, בן 24, מעצב, שמונה חודשים במשרד. "מתלבש תמיד קזו'אל אבל מאוד אוהב עניבות. אני בעצם בלונדיני ומאוד מדחיק את זה כרגע. חולה על הנעליים האלה כי הן ישנות ובלויות."

במכנסי ג'ינס גבוהים וחולצה חומה: ספי ארליך, בת 26, מנהלת פרויקטים, עובדת במשרד מזה מספר חודשים.
"לעבודה אני רגועה ולובשת בדרך כלל פריטים של מנגו. בעיקר בגדים נוחים. אני מתה על האייטיז ולובשת בזמני הפנוי כל מה שניילון או סקיני, עד כדי גרביונים צהובים."

בחולצה אפורה וג'ינס: טל פורקוש, בת 32, מנהלת פרויקטים, שנה בתפקיד. "לובשת חולצה של ברבי דול משוק הטי האחרון. זו קנייה חד פעמית כי בדרך כלל יקר. אני אוהבת מאד וינטאג , במיוחד בחורף אז יש הרבה יותר אפשרויות. בגדול מתלבשת ספורטיבי. הכל כמובן תלוי במצב רוח ובמזג האוויר."

בגופיה צהובה ומכנסיים כהים: מיכל פטורסקי צלאל, בת 28, מנהלת מדיה, שנתיים במשרד.
"אני מרגישה מאוד בנוח עם הבגדים שלי ועם איך שאני הולכת, אני אף פעם לא עם עקבים או מחשופים. הנעליים יחסית חדשות. קניתי אותן ב- 24/7 בשני צבעים ואני מאוד מרוצה."

בג'ינס, חולצה צהובה וז'קט: יריב ברנבלום, בן 29, סופרוויזר, שנה במשרד. "מתלבש בדרך כלל אקלקטי. יכול לקנות ג'ינס יוקרתי איימים וללכת עם חולצה מיד שנייה. קונה הרבה פריטים של מעצבים מהארץ ותמיד מסתובב עם פריט של אישתי שהיא המעצבת שמאחורי tifa art."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully