וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערס פואטי

אלישבע כספי

3.5.2008 / 23:48

טום פורד גם גאון שיווק. המודעות שלו משתמשות בסקס באופן הכי זול, בלי להתבייש והגס לא נמאס. חוץ מאשר באיטליה

זה לא חדש וגם לא יוצא דופן מבחינתו, המעצב טום פורד נודע מאז ומתמיד בקמפיינים הנועזים והפרובוקטיביים שיצאו תחת הנהגתו, עוד בימיו כמעצב של בית גוצ'י וגם בשנים האחרונות כשהוא כבר פועל כמעצב עצמאי. לכן זה כל כך מפתיע שדווקא באיטליה מכל המקומות בעולם, אסרו לאחרונה על המשך פרסום מודעות הקמפיין למשקפי השמש החדשות של המעצב.

לאחר שהמודעה החדשה מטעם פורד הופיעה בחודש האחרון בשלושה מגזינים חשובים באיטליה (ביניהם הווג האיטלקי), כלב השמירה האחראי על תקינות הפרסומות בארץ המגף - המכון לשמירת המשמעת העצמית של עולם הפרסום האיטלקי - IAP (יש גוף כזה מסתבר), פסל את המשך פרסום המודעה בטענה שהיא מפורשת מידי ובוטה מבחינה מינית, וולגרית במידה ניכרת, ומהווה השפלה ופגיעה בכבודם של נשים ושל הצופים בכלל. לא פחות.

הפרסומת המדוברת מראה צילום תקריב של אישה חמושה במשקפיים (אלא מה) אשר מוצצת בפיה אצבע של גבר בסצנה שה-IAP האיטלקי מתאר כגסה ומעליבה כלפי נשים.

החלטת המכון מפתיעה, כי המודעה המדוברת אומנם פרובוקטיבית אך הרבה פחות בוטה ונועזת מהקמפיין האחרון של טום פורד לבושם חדש לגברים, שיצא לפני פחות משנה. בקמפיין ההוא מחזיקה דוגמנית חלקה (נטולת שיער גוף ומשומנת במיוחד) את בקבוק הבושם עליו רשום בגדול רק שמו של המעצב, בין שדיה ובין רגליה המפושקות, כשהרמיזה הפאלית אפילו לא מעודנת אלא לגמרי ברורה.

לא, הטלוויזה באיטליה חסודה

ההפתעה היא, שדווקא היום כאשר נדמה שכבר ראינו הכל, כשגבולות הטעם הטוב והפרובוקציה נמתחו כל כך עד שאנחנו כמעט מגיבים בפיהוק, מפתיע מעט שדווקא באיטליה החליטו פתאום לשים לזה גבול.

אפשר כמובן להתווכח על טוב הטעם שבפרסומת, יש גם מי שיסכימו עם מסקנות ה-IAP האיטלקי, אבל בכל זאת קשה להימנע מהרמת גבה צינית. באיטליה ניתן לראות אין סוף בלונדיניות שופעות וסקסיות מוכרות הכל מכל בתוכניות טלוויזיה, בחדשות ובפוליטיקה גם כן, ודווקא שם החליטו לפתע לשים גבולות למעצב שדחף מבחינתם את גבולות הטעם הטוב צעד אחד רחוק מיד.

נו מילא, לטום פורד עצמו זה כנראה לא מזיז ומכיוונו לא טרחו להגיב כלל. הוא משחק בלי בושה ובאופן פשוט אך רענן עם הכיוון הסקסי, שועט קדימה ומשתמש בתבונה בנוסחה הנושנה שוב ושוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully