וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד בשבילכם

לרה רוטר

6.5.2008 / 4:48

אחת לזמן מה נדלקת התעשייה כולה על דוגמנית אחת ומצלמת אותה בקצב. עכשיו זה קורה לסבטלנה זליקובה. התגלית של כולם

יש לה עיניים גדולות שרגש גדול קורע אותן, שמעליהן גבות עבות. היא מצחיקה, היא פאן אבל בצילום יוצא ממנה משהו מלנכולי ועמוק. צידי הפנים מחוטבים ומרשימים, תווי הפנים חזקים, השיער הגדול לרוב נשרך מאחוריה ברעמה פרועה, השפתיים מלאות ושפת הגוף מאד מפותחת. היופי של הדוגמנית סבטלנה זליקובה החתומה בסוכנות "רוברטו" הוא לא קלאסי, שמח או בובתי. לא ביזאר מנוכר ובעיקר מחצין הרבה רגש.

יש שיגידו שהיא רזה מדי אבל הגוף שלה מושלם לגמרי והיא גם אוכלת בכמויות. המראה שלה חיבב אותה בשנה האחרונה על הרבה צלמי אופנה מקומיים. היא יכולה להיות מיינסטרים קצת אחר או להתאים להפקות אמנותות. היא צולמה בהרבה סגנונות וניראה שבשלב זה היא אף צריכה לקחת איזו הפוגה קטנה לפני שהיא מתחילה לסבול מתופעות הלוואי של שימוש יתר.

זליקובה הצטלמה עם קולקציות הקיץ של המעצבים נעמה בצלאל, שושי ברבי לברבי דול, רינה צין, דניאלה להבי ואסף פלג והרשימה עוד ארוכה. בחו"ל היא עשתה תצוגות אופנה לקנזו, לארמאני ועוד אבל היא הכי אוהבת להיות בישראל ואת כל הקטע של חו"ל היא עושה רק כי צריך. “הייתי שנתיים וחצי בחו"ל, עכשיו אני בהפסקה. אני יודעת שאצטרך לחזור לשם כי יש עוד הצעות סודיות על הפרק אבל בתכל'ס, בחו"ל אני לבד ואני לא אוהבת להיות לבד. העבודה שם היא הרבה יותר קשה, בשנתיים וחצי שהייתי מחוץ לארץ הספקתי לעבור בעשרות מדינות, זה מעייף".

סופרת לעתיד

זליקובה, בת 20, עלתה לארץ בשנת 2003 מלטביה ריגה היא מתגוררת בתל אביב, בדירה שכורה עם שותפה. ההורים הפנסיונרים נשארו בלטביה והם עוקבים ומעריצים מרחוק. מי שכן נמצא כאן לידה הוא אחיה הגדול העובד בשירותי הביטחון הישראליים.

את פריצת הדרך בקריירה שלה היא מייחסת לצלמי האופנה אלון שפרנסקי ואיתן טל שבחרו בה שוב ושוב לצילומים.
"הצורה שבה סבטלנה זזה היא מקצועית ושפת הגוף שלה מאד הבעתית. אין עוד אחת כמוה בעניין הזה. היא מביאה תנועות גוף שאתה לא חושב עליהן. לא צריך לבקש ממנה לזוז, היא יודעת לעשות את זה לבד בצורה מושלמת” מסביר טל. “עד היום אני מציע אותה לקמפיינים ולצילומי אפנה אבל נראה שהיא נלעסה יותר מדי בזמן האחרון ולקוחות מסרבים לקחת אותה בגלל זה. אני חושב שעכשיו היא צריכה לעשות הפסקה בארץ, אולי לנסוע קצת לחו"ל, נראה לי שזה רק יעשה לה טוב".

זליקובה, למרות גילה הצעיר, יודעת שלא כדאי לשים את כל הביצים באותו הסל. מלבד הקריירה שלה כדוגמנית היא לומדת הנהלת חשבונות במכללה בתל אביב וכששואלים אותה איך היא רואה את העתיד שלה היא ממהרת להשיב "בטח יהיה לי משרד הנהלת חשבונות משלי כי אני מאד אוהבת להתעסק בחשבונות ודוגמנות זו קריירה לזמן מוגבל”.

כל עוד היא דוגמנית, היא מנסה להנות ממה שהיא יכולה בתחום. היא אוהבת להכיר אנשים חדשים כל הזמן והדוגמנית הישראלית שהיא הכי מחבבת זו אניה מרטירסובה שמהעבודות שלה היא הכי נוטה להתלהב.

על הלוק המלנכולי שהיא נכנסת אליו בצילומים היא אומרת "אני לא בוחרת את הלוק שלי. מה שהלקוח מבקש זה מה שאני מנסה להוציא מעצמי על הסט" ואיתן טל מוסיף "היא בחורה עולצת ומצחיקה שכיף לעבוד איתה על הסט. פשוט כששמים לה מייק אפ ומסדרים לה את השער היא הופכת לדיווה בזכות תווי הפנים המאוד חזקים שלה. אולי זו הסיבה שהיא תמיד נראית רצינית ומשדרת כוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully