וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושות הדוגמניות?

דנה דרבינסקי-טיקולסקר וגיל משעלי

22.5.2008 / 10:18

האם השתתפות בריאלטי "הדוגמניות", היא ערובה לקריירה בתחום? בדיקת פיינליסטיות. שלב א'

בנות הדוגמניות 3 המיוצגות בסוכנות "YULI" מגלות סימני ביקוש. אלה משקאוצן זוכת העונה האחרונה הצטלמה לחברת ההלבשה התחתונה פיקס, לצילומי יחסי ציבור של המעצב יוסף פרץ ותטוס בשבועות הקרובים לחתום בסוכנות דוגמנות במילאנו בשאיפה לקבל עבודות בחו"ל. סשה טפטיקוב הצטלמה עם בגדי הקיץ של המעצבת לילך קריסטל. וצליל, העמוקה שבחבורה מצטלמת לקמפיין החדש של טמפוני OB.

מי שזומנה לאודישן לסרט קולנוע באורך מלא היא ריטה, שמפיקי הסרט "כיפה אדומה" על עבריין שירד מגדולתו ומטפח נערה רוסיה להיות מחסלת בשירות המאפיה, בודקים את האפשרות לתת לה את התפקיד הראשי בהשראת "ניקיטה הישראלית" - כינוי זוהר לפרשה עצובה ואמיתית שבה נערה ישראלית ממוצא רוסי הסתבכה בפשע.

ריטה אוס גם הצטלמה למותג ההלבשה התחתונה הלא מוכר "קרני" ותדגמן גם לקטלוג שמלות הפרום של סיגל דקל. דקל חיפשה פרזנטורית צעירה שתדגמן את קולקציית שמלות נשפי הסיום של התיכונים. היתה ההתלבטות בין ריטה לנועה וולמן שמטרטרת לאסי עזר בתוכנית "דבר עם הסוכן שלי" ולבסוף הוחלט לבחור בריטה.

אוס הקלולסית סיימה את לימודיה בתיכון למדעים ואומנויות בן גוריון שבעפולה ועתידה להתגייס במהלך השנה הקרובה. הצילומים איתה יופצו במדיות הגדולות באינטרנט, במגזינים ובעיתונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully